BIOGRAPHIC RELATIO MEAE ET OMNES LIBRI

Olinda die 29 mensis Decembris

Dilecti et illustres amici, ut scriptorem honorem habeo et pauca de me et de opere meo loqui et loqui coepi cum vitam meam scribere in Vitoria de Santo Antão et hic permansit in Olinda visionario quod simpliciter multum debeo ad historiam nostram primum ad nostros septentrionales populos qui semper exspirarunt eorum culturam in qua video tam in musicis quam in nationalibus pelliculis in quibus denotamus et magnum habemus amorem fabularum nostrarum de Brasiliensium inter septentriones, qui inter plures septentrionales figuras eminent. quod philosophice nobis ostendunt in suis cantibus musicis et cinematographicis grammaticis, quae nos docet effectus suos litterarum cognoscere, quos clare dicere possum quantum subridens clamavi variis rationibus, quae me docuit cognoscere originem nostrorum hominum inter fortasse dolorem doloris. qui paupertatem publicam dilatat , quae etiam opes nostrae esse possunt , quia nos putant sustentare et tenere hanc patriam propter amorem captivorum et s . evero et confidentes de istis hominibus qui bonam vitam habere non possunt sed dico vobis quod nos docuerunt nos in melius fabulis artibus colligere et aedificare, quae hodie magni artifices fiunt e Globo Network, Rio de Janeiro qui sunt. mundus elucidat cum pluribus carminibus et pelliculis quae semper operam dederunt ad emendandam et monstrandam patriam, origines et quam divites sumus, fortasse simplicior culturae dynamicae visendi et videndi vitam et declarare cupimus ingenia nostra exempla diversorum esse. Civitates quae simpliciter ob momentum psychologicum, quod subtiliorem philosophiam facit ac generat circa tales eventus, qui circa bella, constructiones praesidentiales fiunt, amant lucem et viam inter multos qui de vita agunt et honeste humanitatem observant etiam in tempore quod nobis ostendit. frenum calamitosum de nostra potestate et facultate superlativa ad mundum aedificandum et pro omnibus quae in Lusitania arte dicuntur sicut effectus corporis in societate quae sicut malus motus est, factum et e converso actus et Deus omnes illuminet. Pro me, simpliciter describam ad literam sicut artem que ad literam transfero narrando pro fabulis in quibus simplicior in hac theorica philosophiam meam sicut artifex sum scriptor et nomen meum est Robertus Barros et amo vitam meam quam noveram nationalem et. Cinematographica americana ab adolescentia mea usque in hodiernum diem habito charactere creatrix et visionario, qui omnem meam theoriam in metaphysicam ponens, varias fabulas narrandi fabulas, chronicas, cogitationes, poesin, versus, qui semper me ex animo arti meae dedidi. De scribendis bonis fabulis quod erat cum situm nomine Recanto das Letras adiunxi, quod est situm valde bonum multis hominibus qui optimam memoriam suam relinquere cupiunt et ex eo clarum facere volo quod optimae perspicientiae meae plures cantores nationales praeterierunt. in me musicam necessitudinem cum petra nationali, MPB e compluribus locis in nostra regione ubi semper amavi culturam orientalem et culturam motus nationalis petrae, quam didici. canere et cantare et vere amo philosophiam musicam, quae semper nobis ostendit criticas, philosophias et cantilenas, quae nos ad magnas fabulas fabricandas impellunt, in quibus omnium nostrum memoriam servavi, in quibus omnem meam philosophiam in studiis musicis et extraneis posuit. et Brasilianae et variae cinematographicae fabulae narrant quod in posterum facere possum bonam pelliculam cum vero scripto, in quo philosophice omnia describam quae de me video et sentio tamquam arca somniorum quae cultura dicitur quod nullum est mysterium, sed litterae notabunt tempus in eo quod ego facio et quid somniavi. Gratias tibi omnes ex animo!

BIOGRAPHIA omnium librorum meorum

In animo explorato literae quae se exstinguit notioni magis quam vocabulorum orthographicorum, quod hic ego ad maiorem solutionem notionum et notionum litteratarum in qua colligo omnia genera mea, quae biographice et metaphysice exprimunt cuiusque actus et effectivus et passivus. contradictoria relatio ad animam meam quae sonat cum finalitate constructiva et demonstrativa fortioris characteris in verbis meis expositis in termino magis ordinato ad anatomiam, psychologiam et metaphysicam in meris disputationibus conceptus verborum in ordinibus eu coniunctionis eu. in mea vera parte.

Fables formantur proprium in tempore potius quam quaerens ut scientifica media mihi somnia exprimat per iter per tempus in quo habito indoles scientifica revelans intimissimas vitae secreta, quae in terminis inter spatiis cosmicis effectrice revelantur. de impulsionibus meis creatis ab anima mea subtilissima vis quae agnoscit mentem meam quae in chemia subconscious et creativa condita est in spiritum energiae nuclei in novam et perfectam vitam quae patitur processum chemicum et nuclei in imaginibus pulchris et pulchris coniunctis. proiecta mente somniavit plene praeteriti temporis quod praeteriti temporis memoria tenebat.

Cogitationes a notis psychologicis et philosophicis efformantur quas ratiocinationem in circulis socialibus eripuit, in quibus notionem vitae ludentem cum hominibus video, qui precario aliqua phantasia vel ardenti cupiditate deluduntur, quod voluntaria vis amoris caeci attribuitur. mox odium industriarum fit ob factores motus mentis inaequalitates ob materiale certamen ob summam neuropsychicam egentioribus, somniatoribus et pugnatoribus lucri ac victoriae vitae, quae hodie decies centena hominum dependentia duris. voracitas et res aedificatae et destruuntur dura ratione animi sensus, quae melius semper quaerit viam ad vivendum.

Paralipomenon a metaphysica notam effinguntur quae, meo iudicio, omnia quae agimus et efficimus formative exprimuntur in magna relativitate et varietate punctorum, in quibus in aequatione et fractione consequimur per misparem et temporis intervallum et gestus per expressionem et consensum. in moto motu ex formatione, formula notionum ad exactam conclusionem magnarum personarum varietatum, id est, quidquid materializatum vel spirituale est, ut vincamus, amittamus, odimus, amemus et cetera. Omnia vitae casu suspecta relinquens, vel certo statui subiectus alicui, alius et qui omnia in variatione vitae ad passivam et moralem unionem intellectus accipit.

Narrationes effinguntur propriae adulescentis, qui in omnibus et cum omnibus rebus vitae in transitu orta est ex fraternitate periculosa et historica, quae vitam videt incommodum tam praeteriti quam cotidiani luminis, quod optimum tempus quem consumpsimus meminimus. et nos omnes meminerimus ea quae hodie agimus in vita et cum vita nostra, quae paulum differre nos facit ab hominibus, qui de vita sua errant et nos cogit ut omnia disponamus, quae per vitam et nos sumus. ut somnium vidi, quod hodie in fabulas magnas factas in fraternitate poetica in aeterna vitae gressu, quae nostrae iuventutis memorias inserviet et in aeternum vivendum efficit in omni vitae momento omnia quae nos transierunt et ante nos fuerunt; omnia relinquens ad simplicem notionem idearum nostrarum ac idealium, in ipsa vitae circumstantia occurrit, quam fructuose ac creativo tempore futuro assimilamur memoriam omnium in vita.

Mea sententia simpliciter notio est quam officium ac dictamen accipio notionum genus, quas ipse reficio semper lucem ac tenebras vitae intuens, se differens a malo, quod contra amorem est, quod vita nobis proponit. plus enim subiaceamus misfits vitae, quae obscuram partem vitae repraesentat nigram et nihili valet in clara visione et semper a creatione vitae necnon impulsu et repulsione, sicut universi, qui semper aedificator est. et destructor vitarum pulcherrimarum que semper clarificatur a sole in toning tenebrarum et lucis sunt omnia postea in quinta essentia vitae in conceptionibus et vibrationibus moderni hominis et futuri quod semper quasi sonans ludam. board always a satisfy melod to a benefactor world of my ideas and points of the perfect writer of itself that I made at my gubernacula motus subtilis, qui navem meam ad oras sumpsit salutis animse et piissimi. recta creatio et perfectio quam vita me docuit. Gratias tibi omnes valde et magnas amplectaris!

Volo dicere hunc librum, quem feci, esse in forma litteraria, quam a Lusitanis meis in Italiano ad Lusitaniam quaesivi, me verbis breviusculis explicare, in quo philosophiam magis vocativam narrare, quam ex meis originalibus textibus descripseram. omnia egi tam breves fabulas attrahenti in quibus mea sociologia magis applicatur ad modum videndi et praescribendi vitam magis compositam et idealisticam quam aptiorem grammaticam accessi ad historiam lectionem quam hic pro omnibus videndum relinquo. quidam de opere meo in commentatione diserte et gratie et honori e philosophorum antiquorum Rome nomine Lucii Aneu Senecae seu Senecae, qui fuit Stoicus philosophus et unus ex clarissimis iurisperitis, scriptoribus et ingeniis imperii Romani; Loqui hic volo de civilizatione quod caput Italiae est quae urbs cosmopolitana quae Roma, caput Italiae vocatur, ingens est urbs cosmopolitana cum arte, architectura et cultura annis fere 3,000 gratiosorum per orbem et in promptu. Antiquae ruinae, sicut Forum et Colosseum, imperium antiqui Romani imperii evocabant. Civitas Vaticana, sedes Ecclesiae Catholicae Romanae, in Basilica S. Petri et Musea Vaticana habet domum illam magisteriorum qualia sunt tabulata in sacello Michelangelo Sixtino condita et die 21 mensis Aprilis anno 753 a.C.n.

Cupio declarare in hoc magno libro esse textuum pulcherrimos quos feci multum amoris, observantiae, fidei ac dignitatis, ut parum de me et de omnibus quae describam in meo loco cogitationum et sapientiae mentium, quae sunt. Recanto das epistolas collatas in pagina magnifica et bene ficta constructione pro omnibus ad proprias memoriam mei retinendum quod hic relinquo omnia mea parte tamquam auctor et scriptor pro omnibus amicis meis caris et illustribus et omnibus gratias ago tibi. maxime!

Gratias tibi ago pro hoc opere a me facto et creato quod egi magno amore in relativitate splendida quam in translatione Lusitana et italica transcribo philosophiam magis in omnibus meis theoricis et logicis notatam, quae pulchri sunt atque opera. pulcherrimas fabulas e meo loco transcripsi, quae pulcherrimae viri ac fabulosi scriptoris memorias erunt, quod in re sola cum amore et amicitia maximis et optimis amicis meis apud Recanto das Letras dedico et Deo gratias agere cupio pro eius adhortatione inserere. me quasi lumen incommutabile quod in verbis meis explicandis totam fabulam auctoris et visionarii mei qui descendet in historia omnium scriptorum maximorum nationalium et volo dare maximus amplexum meum populo Italiae et urbis, quae dicitur Roma. et linguam eorum culturalem in his amplis schedulis describam, quae ab artificiosa et professionali ratione natae sunt, ut quisque in profundis animae suae studeat optimam scholasticam et scholasticam scientiam, tibique omnes gratias ago. Ex animo ad intentionem meam explicandam in aliis linguis extraneis quae nos circumdant et efficit ut in verbis animum, gestus et colorem inveniamus et optimam gloriam et amorem quae procedunt memoriae scriptoris, musici et athletae omnium in familia. et gratias tibi!

Libenter ac vehementer cupio hunc librum dedicare, quem multa amoris et fidelitatis observatio feci ut quarundam originum, quae patriam nostram coluerunt, quotquot satisfaciunt, semper ostendere amorem nostrum simpliciter inter educationem servari posse. nos continere possemus ad disciplinam, in qua in logica habere debemus, quod Deus mundum et hominem creavit et ei veritatem docuit, quam hic simplicioremus sicut optimae traditiones Iudaicae, quae totam historiam bibliae de homine, qui hodie potest, nobis ostendit. longius a Deo esse et fortasse non intellexit Deus nos ratione magis logica et definita ratione, quam sequamur, et de pluribus diis non loquimur, quia credo quod inter omnes idem semper erit. quoniam Deus idem est ac nos hanc fabulam vehementius et amore transscribere debemus, ne dubitemus amorem tuum ac necessitudinem cum homine in terris, quae religio mixta cum politicis inter multas nationes ac nolumus carere. nimis s quia fortasse etiam ius esse possunt quia variae versiones bibliae de Deo et nationibus hanc imaginem efflant in variis falsis catholicismi, quae revera est magis sensibilis veram fabulam de Christo et Deum in terra vixisse et hominem per varios fines duxisse. vivus et apprehendens vitam suam aestimare super variis exsistentibus ac repugnantiis quae homo factus est veram Dei ac biblicam fabulam apprehendens et intelligens, vera narratio magis logica faciens: Non sum Iudaeus, sed superbus sum in Deo et labore suo. doctrinam suam et volo dicere nos intelligere nos de Iudaeis parum et melius aestimare eorum existentiam in terra et deminuere eorum mortem in Nazi campis concentrationis, quia existimo educationem incipere a fide et amore in Deum et nos non corrumpere. imago alicuius qui fortasse profundiorem erga religionem amorem demonstrare potest eiusque origines et colonias in patria nostra clarius fieri quam in parvo rvalo melius possumus intelligere iudaismum et quomodo omnes incipiant. Trajectoria Judaeorum in Brasilia incipit etiam ante adventum classis Cabralis: incipit a saeculo XV cum Judaei, Hispani et Lusitani ad Christianismum convertere coacti sunt sub poena expulsi e terris suis. In Hispania, anno MCCCCXCII, primus magnus migratorius Iudaeorum motus apparuit, scilicet Sephardim. Patriam reliquerunt post decretum « Regum Catholicorum » Isabellae de Castella et Fernando Aragonum, eiectis iis qui non converterant ad Christianitatem. Illi inde imperium Ottomanicum petierunt, ad Poloniam et Russiam gressus, ad Mauritaniam versus Lusitaniam fines transierunt. Ex Portugallia, inde ab anno MDXL, novi Christiani et maxime illi qui adhuc exercitia religionis Iudaicae servabant, intendebant conatum emigrandi in Novum Mundum. Eo tempore Portugallia coloniam deductam terrarum inventarum iam inciperet. Judaei in Pernambuco . Primae familiae Iudaicae in Recife anno 1635 venerunt, cum Pernambuco sub imperio Batavico erat, iam plus quam 10.000 incolarum et opulentissimus capitaneatus Brasiliensis fuit. There are currently about 1500 Iudaei in Pernambuco . ... Saeculo XVII, adventus "christianorum novorum Hispano-Purgicorum" in solo Pernambuco iam fiebat. Quod loqui volo de originibus nostris, quae anno 1635 incepit, cum sub imperio Batavico fuit, in quo cum magna investigatione ostendimus bellum inter Lusitanos et Teutonicos, qui urbem Olindam dominaverunt. Tali die, anno MDCXXXI, urbs Olinda in Pernambuco ab Hollandis qui anno superiore locum invaserant, in omnibus incensa et direpta est. fuit XXIV annos dominationis Batavica donec tandem a Lusitanis expulsi sunt et Olinda una ex vetustissimis urbibus Brasiliensium et Lusitani Olinda vicerunt . Inter 1534 et 1536 D. João III systema ducis hereditariorum in Brasilia inauguravit. Talis ratio notata erat donatione agri, capitanei, donatario (nobiles Lusitani), qui responderet explorare, coloniam facere, villas fundare, vectigalia colligere et regulas constituere (iustitiae) cf. Locus. Inter primas 14 sortes a D. João III distributas fuit capitaneus Pernambuco seu capitaneus Novae Lusitâniae, ut possessorem suum, Duarte Coelho nominavit. Ita, anno 1535, Duarte Coelho consedit in loco ubi, anno 1537, condita est Vila de Olinda. Eodem anno etiam Vila de Igarassu condita est. Hucusque incolas regionis illius Tabajara Indi erant. Librum hunc libentissime et expresse volo dedicare, quem multa amoris et fidelitatis reverentia feci de quibusdam originibus , quae patriam nostram coluerunt, totidem, ut semper satis sit ostendere unde origines nostrae venerint et discere possimus. vitam nostram et nostros aestima et gratias tibi!

Conductive volo in persuasionibus de hoc opere creato in classificatione canticorum ab extraneo cohorte quae quasi superlative demonstrans omnia de Rock In Roll eiusque harmonias musicales phantasticas quas homo non potest fortuito suam tonicam musicam expressionem explicare hanc cohortem Pink Floyd fuisse Cohors petra Britannica, Londinii 1965 formata, quae successum internationalem consecutus est. Opus eius notatum est ab usu philosophorum lyrics, experimentorum musicorum, album amet insertis et elaboratis spectaculis et verbis et philosophiis ostendere volo memoriale contextus phantastici carminum ex bene aestimato Pink Floyd album vocato. Royal Philharmonic . Orchestra Symphonica , quae totam philosophiam et expressionem meam in hoc albo contentorum notabit, quod hic scriptum est in contradictionibus meis physicus visionarius et somniator, qui in memoria mea quaerunt repraesentationes pulcherrimas in versione musicae huius cohortis omnem facultatem litterariam meam. Sortes amoris et harmoniae omnem expressionem meam considero ut Pink Floyd ventilabrum et philosophum musicum de memoria mea quae in omnium historia semper manebit.

Pink Floyd historia anno 1965 incepit. Rick Wright, Roger Waters et Nick Mason architecturae in Universitate Cantabrigiae, Londinii studuerunt, et cohortem in parva spectacula Londinii pubs formare decreverunt. Trio Sigma nominatus est 6 et repertorium initiale inclusa caeruleis et fasciculis vulgares.

Paulo post constituunt numerum sodalium augere et duos amicos e collegio Aquis introductos, Rogerum Keith (Syd Barrett) et Davidem Gilmour. Novo circulo formato, musici nomen cohortis Abdabds in Barret gibboso mutare statuunt. Alia nomina erant sicut modo Abdabs et T-Set, antequam ad Pink Floyd obtinuissent, quod nihil aliud est quam nomina duorum Venetorum, Pink Anderson et Floyd Consilii, quorum Syd Barrett ventilabrum fuit.

David Gilmour catervam relinquere statuit et in Galliam proficisci, inde ¬sequens Pink Floyd aciem constituit: Roger Waters in bass et vocalibus, Syd Barrett in cithara et vocalibus, Rick Wright, Claviaturae vocalium et Nick Manson in tympanis. Coetus in parvis festivitatibus, quae Londinii fiebant, faciebat.

Pink Floyd consecutio maxima fuit usus labitur in suis presentationibus. In spectaculo variae lapsus toto scaenae proiecti sunt, inceptum prorsus inceptum quod ab pluribus aliis vinculis postea institutum esset. Syd Barrett, qui, praeterquam musicus, etiam pictor erat, unus e principalibus rei auctoribus fuit. Quatuor quadrigae maiorem visibilitatem in scaena musica Londinii consequi coeperunt et mox invitati sunt ad recordandum aliquos odiosos, qui e radiophonicis dimissi sunt. Sed magna opportunitas venit cum conducendorum cohortis a censu societatis EMI, quae eas in ¬abbatia Road studio magicae memoriae suscepit.

Cohors ingens provocatio praecesserat. Intrant scaenam musicam quae nomina evolvit sicut Beatles, Rolling Stones, Bob Dylan, Eric Clapton, inter alios. Non esset facilis. Hoc eodem ¬tempore eodemque studio quo Pink Floyd primum album commemorabant, Beatles Centurio commemorabant. Piperis Sola Cor Club Band (1967). Facientes ad os cum Beatles multum adiuverunt Floyd.

Deinde, anno 1967, Piper ad Portas Dunensis dimittitur, quae statim summas tabularum Anglicarum obtinet. Hoc opus a multis saxum progressivum et aemulorum Sgt initium esse existimatur. Piperis... titulus petrae primae palmaris

. ¬Grex victoria iam fruebatur, sed non omnia felicitas erat. Sanitas Barretti prae nimio usu medicamento infirmata est, ad quem modum attingens, in una e spectaculis, musicus nonnisi unam chordam ludere potuit. Barret paulatim a coetu iam ludere poterat; res infeliciter, sicut erat unus ex cohorte maxime creatrix musicorum. Hoc ¬tempore David Gilmour e Gallia rediit et invitatus est ut Pink Floyd reduceret .

Roger Waters cohortis principatum assumere incipit et mox exit album secundum, A Saucerful Secretorum (1968). Opus valde bene acceptum et desinens ut coetus Barret progredi non possit.

Anno 1969 More, sonum cinematographici homonymi (directum a Barbet Schroeder) composuit. Adhuc anno 1969, Ummagumma, duplex album, unum in studio scriptum et alterum vivunt, dimiserunt. 70 Incipiunt cum Atom Cordis Matris, quod habet operculum valde curiosum in relatione ad ¬titulum, ostendens imaginem bovis. Eodem tempore, Gilmour et Waters amicum suum Syd iuvare conati sunt, albums The Madcap Laughs et Barretts producentes, utrumque ab anno 1970. Syd tamen recuperare non potuit et curriculum musicum ad exitum perventum est. Postea se recludit et incipit se picturae soli dedicare.

Anno 1971, Meddle dimissus est et anno sequenti Obscurus per Nubes, sonum cinematographici La Vallee (1972, iterum sub directione Barbet Schroeder). Continuatio in linea cinematographica, Pompeiis Vive (1972, ab Adriano Maben directa) prodit, documentum spectaculi sodalitatis anthologici in plateis ¬Pompeii, Italiae.

Quamvis aliquot incepta et emissiones, apicem Pink Floyd locum habere anno 1973, cum Latus Tenebrosi Lunae. PALMARIUS sine exemplo historiae est, quod varia monumenta fregit et condidit. Restabat in chartis Americanis per plus quam 14 annos, inter 50 tabulas optimas venditionis in Anglia per biennium et inter 100 plus octo. Curiositas: EMI, societas cohortis recordationis, etiam officinas aedificavit ad exclusivam Latus Tenebrosi Lunae productionem, tanta postulatio fuit. Album manus habuit ¬Alani Parson, qui primas partes habebat in productione huius operis symbolici. Carmina similia ‘Tempus’ et ‘Pecunia’ qualitatem rei demonstrant.

Proximum opus non est valde acceptum ¬primo, ob vehementem reprehensionem de industria convivii. Tamen, post aliquandiu, album recognitionem quam promeruit accepit, consideratus unus optimus Pink Floyd. Utinam tu hic (1975) genus vectigalis Syd Barrett, qui, ut fama est, sordidum, calvum et pannosus apparuisset, in studio ubi fascia notata fuisset. Ob statum in quo prior membrum Pink Floyd erat, collegae eius pigri erant eum agnoscere et condicione re tacta sentiebant. Vestigium 'Vis hic esses', hodie una cohortis celeberrimae, finem dedit -titulum album, quod turbatos Barret venerabatur.

Animalia (1977) opus erat innixum libro Animal Farm auctore George Orwell, qui ¬systema capitalisticum graviter reprehendit. Hoc recordum recusationem cohortis et psychedelia phase acui. Simul ut pretium Animalium, coetus membra in parte incepta laborabant. David Gilmour album sui titulum dimisit et Rick Wright Wet Dream dimisit, tum ab anno MCMLXXVIII. Eo tempore, Roger Waters Pink praesertim dedicatus est, se semel et pro omnibus ¬ducem cohortis constituens.

Post Tenebrosum... et Utinam hic esses, ¬difficile esset putare Pink Floyd producere meliorem aut tam bonum opus quam duo priores. Sed tunc, anno 1979, Murus dimissus est, opus valde emblematicum, quod systema educationis Anglicae reprehendit, necnon infirmitates humanas repraesentans. Successu superante album. Productio Peregrinationis una fuit carissima et maxima in historia musica. Opus saxum opera, sicut Tommy (1969), ab The Who, facta est et velum eponymum anno 1982, ab Alan Parker directum. Sicut album, film ingens successus fuit et etiam in PALMARIUS. Roger Waters principale huius temporis auctor censebatur Pink Floyd et eius necessitudo cum reliquis cohortis non valde bona erat.

Finalis Cut (1983) plus operis individui ab Aquis quam a Pink Floyd. Tota idea album et compositiones propria sunt. Rick Wright e coetu per Aquas remotus et difficultates necessitudinis inter ipsum et collegas peiorabatur. Anno 1985 Pink Floyd cum David Gilmour novo duce -discedere statuit .

Inde ¬certa pugna inter Gilmour et Aquas ob possessionem Pink Floyd nomen fit, Gilmour victore. Wright ad coetum reducitur et mox A lapsu Rationis momentanei (1987) emittunt, unum opera Floyd considerata. Aquae curriculo solo suo incipit ac Radio KAOS et cum ventus Blows ab anno 1978 emittit,

Ultimum album a Pink Floyd conscriptum erat The Division Bell (1994). Ante hoc, anno 88, vivo album Delicate Soni tonitrui dimissum est. In 1995, Pulsus exiit, etiam vivit. Post hoc opus complures compilationes dimissae sunt: Echoes: The Best of Pink Floyd (2001), notissima.

In recentibus 1990s et primis ¬2000s annis, Rogerus iter faciebat, carmina e solo curriculo et in classica Pink Floyd canens, in concentibus a criticis et auditoribus laudatis. Etiam hic in Brasilia, anno 2002, in urbibus Porto Alegre, Rio de Janeiro et São Paulo fecerunt. David Gilmour non stetit. Anno MMI, acusticum apud Regium Albert Hall festivitatem (quod nullum nexum habet ¬cum notis acousticis a MTV promotis) et in quo includitur participatio Rick Wright, amici veteris Pink Floyd. Et ad omnium admirationem, mense Iulio huius anni Pink Floyd, cuius membra

supra XX annos separata erant, unum ad effectum ad Vivum Aid 8 "" eventum in auxilium pugnae contra famem continentem Africae spectantem comparaverunt. Difficilis est videre notas a Pink Floyd relictas in scena musicae, Ex mega-productionibus ad CD opercula inventivum, band ubique arte exit . productio spectaculorum, technicis musicis et signis constitit amet, quae cum quolibet alio paradigma constituto ruperunt quaeque hodie a pluribus nexibus adhibita sunt. Pink Floyd musica est, historia est, ars est.

Dicere volo verbis meis musicam posse esse initium novi temporis et plene paradisum in multis invenire possumus, quia Deus nobis proponit lumen facti sumus et mox transeuntes pluviam socialisticam in qua hypocrisis facit. in seculis non sunt fortissimi, quia sunt indefiniti, quando latent desideria super verba, quae moriuntur, gestus, anima et amor electi; vita relinquens quasi aliquid superlativum, quod videmus mortem tamquam fortassis transversalem essentiam in fatis nostris, quae nos delicate acceleret ad varios fines submittendi omnes varias vitae praemia superandas, quas in fine adpulsu nos etiam iuniores adipisci poterimus. inveniemus amicos optimos et amores nostros in veris conservari, quia vita phantastica erit, quia conservativa exsistentiae, ubi nobilissimum desiderium praecedere vitam numquam defuerimus, sed vivi et integri manserimus in attributis quae. Mundus nobis favet, quia in veris esse possumus sicut deus et praedominat, quod vita non obliviscetur, quia secundo discimus vivere et vincemus mundum infirmissimum, quia fortes sumus et vivimus super mortem quam manebimus. fortasse modus est vitae nosmet ipsos servandi quod alicubi iuniores et fortiores nos invenimus et sic dicere possumus quod nostram custodiam servabimus amorem et affectum una cum animabus nostris in perpetuum viventibus et hic relinquo paucis verbis principatum meum super philosophiam meam somniatam et contemplatam de vita mea pro omnibus amicis meis carissimis et illustribus et quod aliquando hic vel alicubi convenire poterimus .

Gratias tibi ago pro hoc opere, quod egi cum multum amoris in qualitate musicae vitae describendae in concinniori contextu omnem meam notionem et affectum videndi vitam magis compositam ac modernam de futuris magis simplicioribus et praescribendis. renovatio in litteris qualificatis, nos dicere possumus quantum possumus ostendere theoriam nostram de philosophia quae per spatium profundioris affectionis explicatur, in qua monarchia super omnes formulas existendi, vivendi, vivendi modo musici describendi. in illo deo ab ira salvati sunt angeli sentiendi, qui erant de terra felicitatem quaerentes et amorem super mortales, qui ignem et semen vitae hauserunt. Gratias ago Deo huic operi et ut omnes meam qualitatem et philosophiam sentiant circa musicum ipsius vitae praescribendi effectum. Cubantem!

Cognoscere fortasse possumus omnes eventus qui notaverunt tempus gloriae et magnae trajectoriae in quibus Brasilia, vicissim, apparet imprimis in podio in indice qui narrat omnes historias optimorum climatum inter lusus et eventus, in quibus agitata in televisione et socialis retiacula finalia proposita et omnino incepta generationis magnae, quae in historia multorum athletarum hodie fuit, qui curriculum suum in eu Brasilia fecerunt optimi mundi pilae pilae et omnia formata sunt usque hodie sicut nos omnes ostendimus. historiae et obligationes circa rerum ac rerum gestarum catalogum quae magnam evolutionem in oeconomia patriae nostrae constituerunt ut omnes historiae nostrae meliorentur in quibus eveniunt sicut multi iuvenes in mediis suis curriculis, qui venerunt ad pulsandum mundum in ludis ubi. omnia usque ad litteram democratiae patriae nostrae ubi sunt exempla gentis dolentis et luctantis se consecraverunt in certationis poculo morbi, quinque victorias consecuti sunt: 1958, 1962, 1970, 1994 et 2002 primusque calix mundi fuit die 13 mensis Iulii anno 1930 cum grandi apertione morbi in Brasilia, in qua hodie videmus omnia multum habere. labor et sudorem ad ostendendum gentem nostram incipit a bona disciplina magnorum et perfectorum athletarum qui forte boni ordinis optimi facti sunt omni tempore magni scaenici et goaliani qui optimam classificationem intra compagem consecuti sunt cum omnibus rebus solutis et bonis corporis Exercitatio in qua possumus 90 gradus vocare in quibus Brasilia obvenit cum omnibus suis consecutionibus socialibus adumbratim dilatandi veros propugnatores qui patriam nostram fecerunt magni et extraordinarii historiae competitive eu Brasilianae in qua omnia ad certamen et omnia eventa sunt. adhuc formalised ad demonstrandum quantum victores sumus et quod Brasilia est terra certaminis et meliores sumus inter pulchras sociales classes . amor et dedicatio nostra, in qua populus Brasiliensis maxime disputatur in mundo in quo trajectoria est, id est parum ostendere patriae nostrae et Brasiliae esse patriam quae semper nobilitatem suam apud praeteritum ostendit quod loquimur. ab adulescentia usque in hodiernum diem optimi sumus!

Hoc opus primum Deo et secundo illis dedicare volo qui magni erant heroes fabulosi qui ad progressum nationalem Brasiliensem contulerunt, et quod fecerunt et quid bene custodierunt quia veri sumus pugiles et leones, qui ornare genus constructivum faciunt. in patria nostra, in qua semper vincimus omni anno ad probationes et res gestas magni laboris, quae nos ad futurum tempus implebit, quae nos implebit aeterna memoria praeteritorum, qui in magna aetate magni aeterni pugiles formalised et quod omnes lectiones q . numquam arma nostra complicare debemus quia numquam sero est et mox ab infantia ad fabulas coepimus, futurum quod nos perfectos athletas magnosque propugnatores expectat et omnibus auctoribus meis gratias agere volo quod scriptorem hic excipio tamquam perfectus et honestus sportsman qui vitam meam patriam amant et omnes homines, qui me amant et servant meum optimum cubantem et gratias ago tibi!

Loqui cupio de itinere plus minusve periculoso, in quo omnem meam theoriam perfecti artificis in navi fabularum notionibus et notionibus scientificis notavi, cum varias scientias studui ac revelavi, quas semper in animo habui. physicus et visionarius somniator vitam explicantis in ampliore atmosphaera quae nobis in futuro patefaciet optimam inventionem parvi scriptoris de suis temporibus et contradictionibus vivendi et intellegendi relativitatem vivendi et vitae de novo genere notionis socialisticae. aperiens frontem paradisi in quo fabricavi atlas passionum quas semper habui in formula conservandae vitae et ejus cognitionis, in qua homo sum velut studiosus, in quo semper quaesivi arcam magni valoris in. quae simul ascendit anima mea cum porta somniorum et idearum, cum studui universi, sensi me esse ejus partem, et sic omnes ideas potui colligere. Credimus perfectam et aptiorem contradictionem vivendi et sentiendi vitam sicut splendidum est et nos aliquando in aeternum feliciter vivere et defectus esse sicut mortales reliquiae generationis quae non didicerunt videre vitam sicut est et intelligere. originis scientiae universi, quod quaedam describam quasi somnium in quo sum physicus vitae mysteria explicans et volo gratias Deo huic libro a me facto et creato et omnibus legentibus gratias ago tibi valde. Spes unica res est quae ultimo moritur et vitam cum suis templariis et anima per omne tempus discimus aedificare quod cum vita beata esse discimus!

Iterum tibi gratias agere cupio, operi meo, theoretice profunde studui, totius facultatis meae analysin, quam in hoc scientiae libro collocavi, in quo philosophia mea et psychologia, quae ad magis scholasticam provinciam magis intuitionem servandam accedens. Facultates nostras quas credimus et creatas esse et inservire lectioni pro omnibus in vita, quia logica potest esse et propinquior originibus nostris investigandi et videndi vitam, sicut est plena somniis et phantasiis quae nos ad aliquos capere possunt. longe a terra distare et nos apprehendere et videre melius quam pulchra natura sit et vitam nostram semper alicubi in paradiso aestimamus et gratias tibi valde huic editori et cordis mei amplexibus omnibus!

Dicere simpliciter volumus in verbis meis quod cognoscimus animas nostras cum vera indicia sunt nos vere amare animas nostras et dicere volumus inesse in unoquoque nostrum vi conversionis quam fortasse nemo alius possit videre et illud. sentire possunt, quia veluti munus tenetur superioris nostri sui, quod magice se promittit bonis intentionibus ostendens suam partem constructivam, quae est realistica et obscuras inaequalitates non videt, quae semper volunt haurire ab homine tam parvas res sine qualitatibus quae non attendunt quae non vivant, quia non sunt ex parte motus vitae, quod nos paene perfecti esse dicebant, quia semper cum pullulantibus diei ac noctis operam debemus iungi. intimae nostrae naturae flos intimae nostrae familiaritates, quae nos ad verum paradisum capere possunt, quam hic pauca verba et honestas relinquo, quae nostra dignitas nos ad fores loci dirigere possit. utilius quod exspirat et plus luceat quod vere cognosci possimus cum vera summa natura quae est vera, fidelis et quae nos vere vivimus et beati sumus quia omnia in vita beata sunt etiam si simplicitatem in suo non ostendit. habitus, quia Deus amorem et pacem creavit, nos revera omni tempore affectione inficere potest, ut contra malum vitae imperfectionis non desinamus repugnare et semper fontem iuventutis construimus cum qualitatibus nostris, quae vitam colimus et semper prodesse quaerimus. ex delectatione et arma nostra ante veritatem nunquam transire debemus quia cras non ibimus invenimus veram explicationem quam hic vel ubivis in mundo feliciter vivemus quia experimur pluviam transeuntem qui nos aliquando rite suscipiet in alium locum , etiam si res diversae manserint , res tamen nostras quod fuimus et quid fecerimus , quia hujus paranoidis universi pars sumus , numquam amittimus . ut sentiamus nos meliores esse homines et id nos servaturos quod nos aliquando aliis ostendemus, alicubi esse intus te latentem verum paradisum, qui verius esse et conservari potest, quia in omnibus fere et nunquam sumus . obliviscemur ubi qualitates nostrae vivant quia revera positivae contra defectus mundi in quo insulantur in quo fundamentum amoris et pacis semper aedificare debemus in suggestu vitae quem aliquando egere volumus et hunc librum quem ego dicare volo omni mea liberalitate et moribus probatum esse beatum virum, quod vidi vitam in metaphysica constructiva et superba- bilis vivendi et esse felicem, et omnes volo servare hunc librum, quem feci in probatione plenae potentiae meae tanquam scriptoris; philosophus et psychologus innixus maxime euphorico tempore ad veritatem vitae cognoscendam et phantasias esse iustas perturbationes quae nos agunt in omnibus adiunctis ad aliquam satisfactionem consequendam. Scio et facio plura, quae nos in futurum adduximus tamquam veras et lectas probationes animarum nostrarum et amorem omnium in vita et ut verba mea bene declararentur tamquam alterutram orationem, in qua ex parte mea collegi omnia quae habeo. semper fit et amatur sicut somnium realisticum quod possumus dicere paradisum post nostram animum esse posse dum dedicamus ab intimo animae nostrae verum valorem vitae amandi et vere beatum esse ad aedificandam viam vivendi et laetandi in divinis. paradisum vel familiaritates nostras quas in aeterno igne Dei construimus in cogitationibus nostris, quae vere docemus nos aliquid pretii in vita nostra consequi et creare et habere omnem affectum meum et magnum amplectendum omnem familiam meam et amicos et lectores. . Gratias tibi!

Dicere cupimus cum magna caritate me hunc librum pro argumento feci humanam exsistentiam numquam regredi dum valde arrogantes de nostris considerationibus manemus in quibus simpliciter vitam honeste bene sapimus quae metamorphosin somniorum esse potest quam nos sumus. discere secum ipsa ad omnia argumenta assequenda in quibus praeteritum magis aedificatur et futurum plus est superlativum in quo res recta in suo loco ponimus ac bona nostra tamquam concreta documenta ostendunt vitam non consistere in suo cursu cum universum. aedificat et destruit in aspectibus metaphysicis in quibus nos circumdat et promovet super omnes circumstantias bene ideales, quae vitam cum morte construunt, dum mors vitam nobis dat quasi tabulam sonantem, quae suum rhythmum efficit ut universum sidereum ac mentis universum, in quo omnia alchemica creata sunt, et in communitatibus quae vita humana de ejus voluntate statuere potest, stabiliuntur. ade et creationes in quibus etiam propono aliquid satis ad vitam creare, gratias agere volo Deo et omnibus amicis meis propter hoc opus faciendum et perficiendum cum proposito scholastico pro omnibus, qui bonis litteris fruitur, quos dynamica scribentis de assimilamus Mechanica aliud est quod aedificavimus in cogitatione et sensu nostri habitus constructivi et realistici ad vitam faciendi phantasticam transmutationem idearum et fascinationum, quae nobis relinquemus ut probationem relinquamus scientiam non consistere in subtilibus motibus animae quas ad nos transire possumus. quemque tenemus et efficimus in intimis conscientiarum nostrarum, quam ex subconscientia nostra amore et affectione elicimus vitam, quae morbosa non est, sed magis viva super omnes exsistentes quas per omnes affectiones ac functiones vitae contemplamur. Amplexe et multis legentibus gratias omnibus!

Librum hunc omnibus artificibus et musicis in Hollywood, qui ob rem conducibilem in quibus quisque hic similis est argumentis realibus ac perlectis, recordatus est ut homines essent, honesti, audaces, amantes, etiam incommodis quibusdam, incommodis confirmandi vitam tuam, ac perfruendi voluptates tuas, quae per circumstantiam vitae vitam suam forsitan in periculo ponant, quia eo vocabulo ad paradisum fortissimi qui sumus, vita et beatitudine frui non possumus. paene omnes fortasse debiliores quam natura docet nos per implicationem vivendi magis circa omnia quae Deus nos creavit et fecit tam viros ac feminas in quodam vitae articulo ubi necesse est nos per adiuncta vitae contineri quia non omnes portae voluntates nostras et seculas nostras redintegravimus, quia omne fere tempus est, quo discimus vitam nostram aestimare sine tanta arrogantia in qua nosmetipsos debilitamus. quaedam res agit, vita plane nobis proponit veluti imaginem socialem in iuventute, qua vivimus omni momento nos exinanire in incommodo lucis, quae simul in omnibus quae nos delectant et certe delectant. nos deludimur et cum humanis facultatibus haurimur quae in capitali nostro contineri possunt quae nobis favent quibusdam adventus et voluptatibus super omnes metamorphoseon vitae, in quibus sumus super omnia salutis genera- tiones ac maximas et gratissimas assequi conamur. modi vivendi conformiter ad vitam, qua caremus somniis, imaginibus et desideriis vitae, quae fortasse invenire potuerunt in nostro favorabili amore super alia commoda beati in paradiso et nos nonnisi ad imaginationes nostras quas nos devovemus . potest plene aliquando ius responsum invenire tot casus ac voluntates quae simpliciter nos optimos fecerunt ac optimum momentum dabimus quod erimus. fortes et fortasse mors quae nos quam validi sumus dicere possumus quia non possumus desinere sequi somnia nostra quae res ac constructiones de quibusdam rebus fiunt quae contra nos heroides fieri possunt et aliquando vere nostra desideria ac somnia multo qualitate reperire possumus.

Cupio tibi cum multa dilectione et reverentia gratias agere quod omnem logicam quam didici hic pro me praescribitur et dico tibi felicitatem aliter posse venire ad gratiam, quia discimus meliorem vitam aestimare super incommodo lucis et felicitatis. quod praesentius est amori nostro et flammae affectionis et valetudinis super omnia nostra somnia et Deus nos in aeternum illuminet et nos dicere possimus quanto meliores homines sumus et quod vita discimus quod agimus et non excitamus in non. scientes mundum et multo beatiores aliquando esse possumus. Gratias tibi!

Paucis verbis exaggerare cupio, quae supersunt verba mea declarationis de magna determinatione inedita, in qua latius vidi mearum conceptionum de litteris impiae et idoneis, quibus me confirmo cum affectibus in me conversis. anima quae fabulose ascendit in ambitum, in quo speciosa verba, sicut missio et exemplum bonae conditionis, conservatio, salutis medium, remotionem a periculo, salus evolvi.

Salutem, corporis salutem, sanitatem, bonum moralem, moralem salutem, emendationem, salvete, salvete, in qua prooemium ad verba mea dedico et describam omnem meam euphoriam et sapientiam, quae in membrana versata et ex me manet. ex mea propria essentia grammatica translatio Gregoriana, quae simplificat omnem meam theoriam in Lusitania, in qua pulchrae chronicae exprimuntur materiam illam de spatio diuturno orbis litterati, in quo dissimulo versionem metaphysicae mearum ad incitandum qualitatem meam. describens totam meam psychoanalysim explicationis vocabuli, in quo perscrutatus sum in silentio animae meae pluribus verbis , quae componi et formavi fabulam in qua expresse refert ad populares Lusitanos, in quibus occurrunt in translatione mea. totam biographiam a Lusitanis in Anglicam et Graecam in verborum coniugatione et in locutionibus coniugalibus constructivis infinitis vocum quae descripsi super omnem biographiam meam, in qua hic tibi cum amore ostendo. vel dedicare mundum personale et conscriptum in formula notionum quae factae sunt litterarum fabularum in quibus ego sum poeta, philosophus in quo describam omnem meam personam et amorem fabularum scriptorum, qui vitam ferro et igne simpliciorem et conformatam videt. commodi generalisationum, qua hic utor libro philosophico et litterario omnibus caris et illustribus amicis meis de Recanto das Letras qui absinthium servabitur omnium litterarum mearum et scriptorum , qui me in subsidium omnium teneo. ad discendum et vincendum clarissimum latus vitae cum hoc libro scriptum ab intimo anime mee pro omnibus. Hic toto corde et affectu omnem facultatem relinquo.

Inprimis gratias Deo huic operi a me facto gratias agere volo, qui hic me metaphysicam litterarum partem vici, in qua omnes Chronici mei aptiorem studium et cogitationem in linguam Graecam, quae in Lusitania formata est, in librum et in linguam Graecam translata sunt. Lectiones pulcherrimae a me scriptae et indicatae, in quibus annales meos dico et describemus eo consilio ut magis idoneus area litterarum mearum ut visio videndi et videndi mundum melius cum determinatione et multum amore conscriptum. et qualis est omnibus caris amicis et hominibus, qui libenter apprehendere aliquid relativum inter pulcherrima verba, quae hic sunt sicut arca, in qua possumus cognoscere et intelligere omnem meam qualitatem sicut scriptorem et amicum et gratias omnibus valde!

Cupio accedere ad iuventutem meam, quae semper altius in spatium quod semper me concretum fecit et me quaesivit optima intuitione res superlativas vitae, quae fortasse hodie ex me et meis optimam ostendere potero. verba quae scripta sunt in circulo magico utriusque victoriae mearum et damnorum meorum quae ad finem dierum pervenerunt, quia vici maximum saltum videndi vitam pulchram et fundamentalem ad dotes nostras perfectas, quae semper nos confortat a cotidianis perfectionibus ad a. faciliores ad videndum et videndum vitam, sicut debet esse sine tot argumentis in vita nostra cotidiano, quia perfecti sumus et perfecti ad consilia universalia et moralia, quae nos cum formis et viribus portant contra renovationes praeteriti temporis quod responsum exspectamus. in fine cuniculi ad simpliciorem reddendam amorem erga nostram felicitatem eorum qui abiverunt et qui hodie perveniunt cum pluribus partibus et nos praestantioribus faventibus. priscorum dierum, quae nos beatis laudibus implent, quae magnos nos faciunt ad magnas res gestas quaerendas in vita, in qua fructus constitutionis delectationis sola circumstantia vivendi et laetandi sumus propter simplicem veritatem ac fundamentalem rationem discendi. ad vitam nostram aestimandam ac declarare cupio omnia quae didici feruntur ad universam philosophiam meam in hoc libro, qui ianuas patefecit ad verum futurum quod exspecto amore et felicitate pro tota vita mea.

Osculum et magnum amplector omnibus legentibus et amicis meis qui viderunt et semper libris meis fruuntur. Gratias tibi valde!

Librum hunc magnum a me confectum et praeparatum magno cum gaudio volo ostendere me cum magno honore et gaudio feci, qui pro subsidio sciendi de corpore, spiritu et anima, quod hic indagamus ad exsistentiam de vita quam ego. ut securitatem vitae meae de morbis infirmis et aegritudinibus custodiat, quas mundus per ipsum vitae realitatem insanit, et volo te nobilitatem studiorum meorum de vita sentire post felicitatem vivendi et beatam, quae in his involvuntur. innumerae paginae theoretice magnorum magistrorum scientiarum scholarium et magnae curiositatis sapientiae meae, quae una cum libro meo ingreditur, sicut emanatio lucis in vitam et adiunctis vitae et beatitudinis plenae sanitatis.

Firmiter in lectorum sententia volo ponere hunc libellum meum a me factum et creatum extraordinariam esse memoriam, quam omnes amore et affectu teneo ad legendum et intelligendum singulari quadam firmitate, quod vita in nobis est valde aliquid. pretiosum est quia sumus homines et filii Dei et scientes omnia intelligere et singula narrari in his parvis chartis quae ex sensu natae sunt et rati vitam esse quasi arca resonantia aeterna quia numquam desinens canere eadem musica vel eadem vita quae est pulsum per totam vitam constantem.

Cupio quemquem ei amabo et scio se velle meam sententiam quam dixi. Hic liber creatus est sicut lux, quae nata est e caeruleo caeli, et orta est in terra, sicut rosa vertente in sidereum hominem, sicut somnium quod vidimus, custodivimus et sensimus, cum vide- bamus.

Memoria est in aeternum, et omnia potes uti et intelligere in hoc libro, quia vita est exsecutio operis essentialis a natura et mundo conditi et conditi.

si flamma ignis qui ardet et accendit sicut lux solis qui calefacit et illuminat in terra et nos per sanguinem filii eius et de celo sentimus et videmus vitam que ab initio facta est in homine aut ab hominis origine terra facta est.

Fortasse aquarum fontium copiosissimi ab Ondine vel sub terra sub terra genio aquarum fluxus magni pretii factus est in homine.

Fortassis ignis acerrimus et perniciosissimus Salamandra, qui actio hominis supposita est ad vitam in aeternum vivificandam.

Fortasse aer qui facit magnum cyclonem et volvitur super terram terrens hominem et interficit, aerem cum suis Sylphis qui oxygenat ipsum hominem in terra qui se alignat cum quattuor elementis constructivis naturae in itinere destruendi iterum aedificandi in homine; valor modicus universitatis a Cariri ad tot transmutationes in terris, omnia relinquens ad pulsum vitae cum aeternitate paria numquam oblivione relinquens.

Hic liber est virtutis in vita, ad ignem infirmissimum ac gravissimum diffundendum, et ignem fortissimum et durissimum omnibus in vita quaerendum.

Credo ante lucem visionis notionem vitae et creationis universi intelligere nos, ut simul occurrere et videre possimus vitam nobis revelare per magnos conatus realem qualitatem vivendi et occultum secretum regium divinitatis. vivus deorum, jinn de nexu carens, qui se de nobis revelat.

Carissimi et illustres amici, satis ambulavi in vita mea cum multa prosperitate et affectione pro aeterna natura, quae semper nos circumdedit infinita varietate pulcherrimarum naturalium imaginum in diversis locis et inhabitet te et non inhabitem te, qui cor meum sumpsit ab eo. amor et affectio vitae quam paulatim percipiebam et aestimabam ambitum qui damnose ab homine oppugnabatur, avaritia sua explorandi varias silvas et subsidia silvarum causa faunae et florae in pluribus mundi regionibus quae hodie nescitur ubinam finis erit has deforestationes quae noxiae sunt vitae animalium et hominum in terra necandi et destruendi ad proposita industriarum illegalium et mercaturas lignorum, quae irrationabiles sunt magnis fructibus agricolarum et magnarum industrialium ut machinis agriculturae deforest pulchrae et incantatae. silvae cum suis tropicis viridibus, cum rosis pulchris coloratis in medio plurium arborum gigantumarum cum vallibus jucunditate et cantata. creatio naturae viventis quae nos facit crepusculum sincerissimas horas quae in plena vita quaerimus ut omnia ad pacem et amorem capiamus pro mundo terrarum pulcherrimarum quae tacitam concordiam cum vita intrant tamquam tempus lucis ad faciem excitantis difficultates exstant in homine inhumano, abstracto et ambitioso in vita cotidiana, contra opiniones nostras de vita videndi et sentiendo, omnia exstingui et exsensibilia sunt propter se et peccatores oculos hominum qui vitam vident aliter quam contra homines qui semper volunt. videas mundum prosperum in futuro sine tanta pernicie ac defectu educationis socialis quae vitam hominis pervertunt ac hodie exempla sunt cotidianae vitae nigrae mortalitatis exsangue quae vitam ipsam finiunt et amorem naturae quae nobis cibum praebet; amor vitae et honestatis et pacis. Volui paucis verbis dicere de cive bonae indolis fidelis et honesti quod vitam nostram mutare possumus quia cras extra mundum nobis gratias agimus et simpliciter quod hodie fecimus cras vita ostendet nobis quid hodie sumus quia natura se manifestat ASPERITER in lege dial-up omnia quae ante in vita rationem reddidimus ad recipiendum et omnia ad eam recipienda quasi tabula sonantia quae suum carmen infinitum canit in retakes ordinis qui finit omnem quaestionem vitam in terris. In vita dico momenta gaudiorum et dolorum circa momenta constructiva et perniciosa, quae totum mundum simul cum natura constituunt, quod est architectus et creator et vastatio vitae. Pulchritudo elementum est aestimabile quod semper habet valorem, sed exemplum creativum nos facit ut amemus et efficaciter nosmet ipsos ad amandum et semper discentes ex ea, quantumvis in memoria nostra remanet sicut imagines pulcherrimae quas vidimus et amavimus. . Gratias tibi!

Omnibus ex corde meo gratias agere cupio, quod in corde meo veras probationes et leges in tota vita cepi, quod quaesivi quid somniavi et optavi quid quaesivi et quod personales intentiones in mundo intenta sunt. Silentio vitae in periculoso itinere somniorum et phantasiarum captus sum, quae me vivo charactere personali feci, quod decem ab infantia nostra usque in hodiernum diem porto ad vitam realem et jocosam, quam probavi amoris, cupiditatum. et spes unius diei verae mentis tranquillitatem quam desideravi inveniendi et mecum porto omnes memorias iuventutis harmonicae, intelligentiae et honestae naturae ad ingenium meum, quod explicavi et didici vita quae me vita docuit.

Forsitan hodie non possum esse tam iuvenis quam solebam, sed admodum possibile est quod aetas non differt quia adhuc facio eadem quae semper facio et senectus contractio iuvenilis manendi est quia ego. Semper iuvenis sum et vultus pulchri casus sicut semper est quia factor motus est qui nos opprimit et nos aedificat et omnium optimus iuventus est in aeternum. Sum quod cogito et facio quod possum!

Gratias tibi agimus ac praecipuam probationem meae conscientiae et existentiae de vita pro laetis momentis, quas in plena vita moralis, aedificativae et affectivae cognitionis exegi, tamquam verus ipse scriptor ipse percepi, qui vitam spiritualius videt. materialiter omniaque bona sunt, cum te ipsum cognoscis quia in unoquoque nostrum vis capacissima mundum gestationis et tu quantum subicimur passioni relationi quae te deum vel hominem facit et id quod mentem vocamus potentiam .

Lectoribus et amicis meis ex angulo litterarum gratias agere volo, quod semper mecum sit legendo et honorando libros et textus meos, qui mihi est quasi gratia divina.

In divina gratia hic infinitas usus sum lectionis, quas purissimas ac fidelissimas semitas ambulavi, quae me vita cepit cum magnitudine praeteriti officii melioris officii, quod me fecit et erudivit me minima educatione simpliciorem. propositum in vita dictandi dictionum ad reintentionem phrasium quae mihi multum dedit intuitum scribendi curriculum, cum primum narrare coepi cum effectu vivendi et occupandi tempus cum actionibus, quae mihi thesauri sunt adolescentiae meae. quod ad recognitionem meam cum litteris non multum valebam, et hodie fabulosus sum scriptor, quod gratias ago pro determinatione lectionis et scribendi me semper in cogitatione creatrix et personalitas obligationis in vita mea cum verbis meis scriptis. qui me excepit cum essem annorum XXXIV et didici et emendavi dictationes meas in logica perfecta et litteraria usque in hodiernum diem facio libros et textus. in angulo litterarum, quod mihi volupe est, multos lectores habere, qui meam sententiam et constanter in loco meo explanare pro probatione bonae grammaticae et lectionis.

Hoc opus feci cum multa amoris et affectionis quae omnes adiuvabit ut paulo altius intromittat in spatium hujus libri, quod superest omnibus cum amore et affectione in affectuosa voluntate mea, quam cum multa amore et amicitia offero. Litterae hodie spatium iuvenum esse potest et optima est restitutio disciplinae placidae ac moralis erga omnes qui suas miserationes et affectiones ad vitam litterariam speculum est legere et scribere. Cupio autem declarare propositum meum hic ad te transeundum esse mei partem, quam ab adolescentia mea usque in hodiernum diem versibus et prosa oratione describis infiniti, quod ego antehac in litteraria notione his diebus creavi. a Somnium maximum habui ut ostenderem omnibus notionum mearum classificationem et punctum opinionis meae, quae mihi ingentem litterarum affectionem dedit usque in hodiernum diem, me scriptorem fabulosum esse et ab omnibus amatum, qui meos lectiones et libros amat. Gratias ago Deo, quod mihi dedit intentionem et qualitatem audendi et exercendi fideli studio erga me et alios ad narrandum opera et documenta innixa litteris, philosophia et psychologia scriptoris, qui semper vitam videt quam plene constructam pro tunc posuit. ad bona opera et lectiones exerceas, et amor meus aeternus apud te maneat, qui est fructus ardentis delectationis amicabilis et felicis descriptio. Qualitas enim quam vitam et naturam iuxta infinitum spatium reficio, una cum scientia scientifica et philosophia vivendi quae me ducit ad vitam ut verior visionarius in omni somnio gradus cepi et semper inveni in fine modulationis. lux vitalis et beata narrans mihi, cum vita nos somniare et sentire voluptatem facit, omnia vera et immortalia fieri, vita nostra numquam desistit. Quod immortale est ut magnum mundum.

Deo primum gratias agere volo quod mihi vitam tribuas ac etiam caelestibus gratias agam quod mihi intelligentiam dederit ad quaerendas vitas et vitam magis locum ad somniandum et esse deum sicut fortasse in diebus antiquis, qui olim in caelo vixerunt. et factus est deus.

Cum magna dedicatione ad illustrandam hanc dedicationem venio tamquam emanationem rerum quae acciderunt, memoriam praeteritorum memoria, historia civitatis quae ante plures civitates notavit et triumphavit, sicut multae vincula aedificationis semper sunt. et dominationes populi sciti conferre ex parte fortiori, quae minorem cum maiori parte dividit, in qua eriguntur a traditione quae prosequitur ab iis qui sciunt ubi verbum fortissimum est quod se ostendit absinthio. in animo habent multorum victores, qui eum honorant ut benevola traditio a quibusdam meretricibus rationalibus multoque magis idoneus nomen, quod in pluribus regionibus ad eius traditionem et eruditionem laboriosi, comis ac felix hominibus eminet. omnia et cum omnibus rebus quasi plenitudo inchoatur ut cursus amicorum cyclus fiat in quo capacitas rusticam et socialem fecunditatem habere possumus quod gubernaculum currere possumus quod e fortissimis remigari potest. in quo infirmissima, in qua fiduciarum socialium patriotismus fieri potest ad progressum civium hominum, qui suam voluntatem praefert successum exercere inter imperium, quod semper proficit actus amoris, societatis, laboris et honestatis, quae in aeternum consecratur. in praesenti futuri temporis uniuscuiusque ad socialem salutem, quae semper secum ostendit egregiam classificationem civitatis, quae ad ordinem et iustitiam ad ambitum servandam ac traditiones nostras aestimat hominum, qui sciunt quid faciunt in. civitas fundata et concepta erga benevolum et traditum societatis amorem plus quam superlativum et intelligentem ad notionem magis ad socialismum ordinandum, qui hodie est verus clavis publicae necessitudinis inter amicos ac bonos factores, qui semper aestimant et integrant. optimae bases paedagogicae disciplinae ad progressionem urbis et populi. Gratulor Olinda et elucidare volo inter innumerabilia verba in hoc libro dictio esse quae dicit amorem non esse tantum gestus vel dictio quae nos agere in intima nostra puncta, quae magis implicata et exsistentia est. the classification of terms using only one class opinion that our love can be and be in Olinda because Olinda is synonymous with pace.

Observabam in anima mea traditum ignem, qui in verbis meis innumerabiles continet locutiones, ubi amor praesentior et contagiosus est originibus, traditionibus, familiis, hominibus et amicis, qui semper nobis servierunt ad probationem benefactoris recognitionis in qua illustramus . in dignitate et culturali modo homines qui semper nos vicerunt quantum amaverunt nos quia verum exemplum civitatis semper est in anima nostri et hominum nostrorum qui cupiunt et semper voluerunt videre Olindam crescere sicut hodie, semper. In hoc amore vigens quodammodo est opus populi qui semper quam primum pulchre navigare cupiunt, gressus nobis narrat dives fabulam nostram avis semper transcendisse, paulum vel multum, disciplinam faciendi amicos. una cum labore, quae semper nos infecit memoriis praeteritae admodum familiaritatis quae semper amore et studio erga societatem coluit, quae semper nobis aeternae divitis et traditionalis populi memoriam reliquit. nalis et felix in qua qualitates nostras et magnitudinem nostram esse et ostendere possumus in qua cum toto mundo peregrinamur eadem simplicitas videndi et entis una cum amicis quae ad nos transierunt serenitatis qualitas et affectio semper beati et semper ostendens quid sumus et quid facimus ut commodius cum nostris qualitatibus et perfectionibus que hodie sumus plus quam magni et eterni. cives semper meliorem vitam agentes et viventes semper optimas opiniones hominum quaerunt, qui semper in gratia erunt et vera amicitia nobis consulent.

Gratias tibi ago pro hoc libro, quasi introductio ad veram historiam vitae meae ac familiae meae et eorum omnium Olindensium, qui se semper amore et affectu ad optimas nostras memoriae ac dotes populi semper felicis ac traditi dederunt. ac Olindense.

Memoriae sunt amoris et profundae praeteritae mentis contagiosae animae nostrae, nec non memoriae contagiosae fraternitatis aeternae et veteris amicitiae, quae semper nobis ostendit quam felices sint et semper vitam civitatis veteris et veteris faciamus. creavit nos, et magnos sempiternos fecit.

Multum amoris et studii cupimus, quod prospectus meus de vita et morte magis in amorem et odium tendit quod nos aliquando cognoscere possumus quomodo dominati sumus et nosmet ipsos dominari possumus in incommodo luminis qui dicere possumus quomodo immobiles sumus. per naturae ordines naturales, qui super nos vincunt, inevitabiles magistri constellationis amoris et odii, quo sentimus nos transisse claustra vitae et temporis, quia infernum et caelum invenimus in aliqua parte actionum consequentium dominantis. exsistentiam quae nos facit amorem et odisse ad fines exsistentiae de nostris optimis momentis et pessimis momentis cum exsistentiam de vita et morte placamus quae nos penitus res vitae sentiunt quia vita est divisio vibrationum positivarum et negativarum in quibus homo potest se continere, cohibere et indicare de sua realitate in statu corporis et mentis quae cum perniciosa vi fati colliduntur, quae sentimus intentiones bonas et malas, quae vita nobis offert, ac dico pugnandum esse contra aliquas actiones, quae fortasse aliquando nobis ostendant ubi sit et optimum actum erimus ad vivite et felices a vitae imperfectionibus.

Omnibus gratias agere cupimus qui sentiat logicam meam esse expressionem totius contextus quem in hoc libro exponam qui in vita nostra fulciendus ac intuitus erit. Gratias tibi!

In primis gratias Deo cupio hac occasione hic esse in hoc momento multis amoris et salutis ostendens magna cum persuasione omnia quae peragimus instar pluviae amoris et odii in vitam nostram et aliquando casus et casus intelligere possumus. casum exsistentiae et luctationis vitae nostrae de vita in qua fata nostra dicere possunt quam fideles ac diligentes essemus cum modis cogitandi agendique postulatis legum naturalium, quae planetas et homines regunt in contextu vivendi ac vincendi. omnia impedimenta vitae nostrae vivit, quia inevitabiles sumus quoad leges vitae, eo magis evitabiles esse possumus cum sumus et quaerimus omnem reactionem ac relationem in vita comprehendere.

Multi gratias omnibus, carissimi mei lectores et amici, qui optima spe vivendi et intellegendi praestantissimos veras casus vitae delectant!

Magno gaudio ac verae intelligentiae est me hic ponere indicem plurium textuum, qui mihi inserviant ingeniosi anthologiae rerum quae in vita conservatae sunt pro veritate simplicitate vivendi et credendi mundum hodie cum cogitationibus nostris mutare posse. et conatus qui nos cras cognoscant ad verum valorem quem habemus et non curamus et hoc nos admonere possumus qui sumus et quid facere possumus in futurum qui nos exspectat ut resonat ut diligentior vita et creatrix. et quod clarissime possumus dicere intellectum nostrum propius esse nostris phantasiis et somniis, quae semper nos fecerunt conscientiam habere disciplinam quam pauci dicunt et simpliciter credimus nos simul mutare mundum non solum pro scripto, sed pro intellectu nostro. et foecunditas colligendi ex pulvere ad ventos, facta, chronica, cogitata et sic porro.

Scio si arma complicamus et bonam intentionem nostram in futuro non curamus, forsitan relinquemur sine notione eorum quae fieri potuimus et nihili esse puto, quia id quod computat actiones nostras inmittere. exercent et semper nostrae creationes unus dies ad intellectum pervenit in quo homines non offendunt et amplexi sunt novam, magis passivam et intellegendi actionem, quae impeditis foribus aperiri poterit istorum hominum, qui mundum melius non vident et inceperunt; sapientias inauditae vitae scitu et intellectu dignae.

Opto omnes, qui hunc librum legerint, inspicere in fundo lectionum ad rationem melioristicam et credere simul posse aliquid perfectum mutare, quod nos multo meliores facit.

Cum magna dedicatione ad illustrandam hanc dedicationem venio tamquam emanationem rerum quae acciderunt, memoriam praeteritorum memoria, historia civitatis quae ante plures civitates insignita et triumphat, sicut multae semper vincula aedificant ac dominationes populi qui scit conferre ex parte fortiori, quae minoritatem a pluribus separat, in qua eriguntur continuae traditionis genus hominum qui sciunt ubi verbum calidissimum est quod se ostendit absinthium in. multorum animos victorum, qui eum et honorant ut benevola traditio, pellitur a quibusdam meretricibus rationalibus multoque magis idoneus nomen, quod in pluribus regionibus ad eius traditionem et eruditionem laboriosi, comis ac felix, ut in omnibus et cum. omnia incipit quasi plenitudo faciendi cyclum amicorum posterarum in quo facultas est rusticae et socialis fecunditatis habere quod gubernaculum currere possumus qui e fortissimis ad fortissimis remigari potest. infirmum est in quo fieri potest ut fiduciarum socialium erga patriam caritatis erigeretur ad progressum civium hominum, quo magis sua voluntas placet successum exercere inter imperium, quod semper proficit actus amoris, consortionis, laboris et honestatis, quae in aeternum est. consecrata in praesenti futuro uniuscuiusque ad bonum sociale, quod semper secum ostendit exemplar quoddam civitatis, quod ad ordinem et iustitiam conservandi ambitum et traditiones nostras aestimant hominum, qui sciunt quid faciunt in. civitas fundata et concepta erga benevolum et traditionalem amorem societatis, quae plusquam superlativum et intelligentem ad notionem magis tendit in socialismum, qui hodie est verus clavis ad publicam necessitudinem inter amicos et sociales bonos factores, qui semper aestimant et integrant. optima disciplina in fundamentis scholasticis ad progressionem urbis et populi. Victoriam gratulari cupio et clarissime declarare inter innumera verba in hoc libro dictio esse quae dicit amorem non esse tantum gestus vel dictio quae nos agere in intimis punctis, quae magis implicantur et existunt. the classification of terms using only an opinion of the class that our love can be and be in victory because Victoria is synonymous with pace.

Observabam in anima mea traditum ignem, qui in verbis meis innumerabiles continet locutiones, ubi amor praesentior et contagiosus est originibus, traditionibus, familiis, hominibus et amicis, qui semper nobis servierunt ad probationem benefactoris recognitionis in qua illustramus. in excellenti et culturali modo homines qui semper nos vicerunt quantum amaverunt nos quia verum exemplum civitatis semper est in anima nostri et hominum nostrorum qui cupiunt et semper voluerunt videre Vitóriam crescere sicut est hodie, semper viget. quodam modo in amore illo consentaneum est opus hominum qui quam primum pulchro navigare semper cupiunt, gressus nobis narrat uberem fabulam nostram avis semper transcendisse, aliquantulum vel multum, disciplinam faciendi amicos. labore, quod semper nos infecit memoriis praeteritorum familiarium qui semper amore et studio erga societatem coluerunt, quae semper nobis aeternae divitis et traditionalis populi memoriam reliquit. ionale et felix in quo qualitates nostras et magnitudinem nostram esse et ostendere possumus in qua per mundum peregrinamur eadem simplicitas videndi et entis una cum amicis quae ad nos transierunt serenitatis qualitas et affectio semper beati et semper ostendens quid sumus et quid facimus ut commodius cum nostris qualitatibus et perfectionibus que hodie sumus plus quam magni et eterni. cives semper meliorem vitam agentes et viventes semper optimas opiniones hominum quaerunt, qui semper in gratia erunt et vera amicitia nobis consulent.

Gratias tibi ago pro hoc libro, quasi introductio ad veram fabulam vitae meae et familiae meae et omnium illorum Victorianorum, qui se semper amore et affectu ad optimas nostras memoriae ac dotes hominum semper felices dedicaverunt. et veteres et Victoriani.

Memoriae sunt amoris et profundae praeteritae mentis contagiosae animae nostrae, nec non memoriae contagiosae fraternitatis aeternae et veteris amicitiae, quae semper nobis ostendit quam felices sint et semper vitam civitatis veteris et veteris faciamus. creavit nos, et magnos sempiternos fecit.

Cupio accedere ad iuventutem meam, quae semper altius in spatium quod semper me concretum fecit et me quaesivit optima intuitione res superlativas vitae, quae fortasse hodie ex me et meis optimam ostendere potero. verba quae scripta sunt in circulo magico utriusque victoriae mearum et damnorum meorum quae ad finem dierum pervenerunt, quia vici maximum saltum videndi vitam pulchram et fundamentalem ad dotes nostras perfectas, quae semper nos confortat a cotidianis perfectionibus ad a. faciliores ad videndum et videndum vitam, sicut debet esse sine tot argumentis in vita nostra cotidiano, quia perfecti sumus et perfecti ad consilia universalia et moralia, quae nos cum formis et viribus portant contra renovationes praeteriti temporis quod responsum exspectamus. in fine cuniculi ad simpliciorem reddendam amorem erga nostram felicitatem eorum qui abiverunt et qui hodie perveniunt cum pluribus partibus et nos praestantioribus faventibus. priscorum dierum, quae nos beatis laudibus implent, quae magnos nos faciunt ad magnas res gestas quaerendas in vita, in qua fructus constitutionis delectationis sola circumstantia vivendi et laetandi sumus propter simplicem veritatem ac fundamentalem rationem discendi. ad vitam nostram aestimandam ac declarare cupio omnia quae didici feruntur ad universam philosophiam meam in hoc libro, qui ianuas patefecit ad verum futurum quod exspecto amore et felicitate pro tota vita mea.

Osculum et magnum amplector omnibus legentibus et amicis meis qui viderunt et semper libris meis fruuntur. Gratias tibi valde!

Observavi in vita mea rationem ire per spatium quod me ad caelum tollet quia omnia in vita mea re vera sunt sicut somnium quod nos committere potest fabulosis rebus ad vitam et nos perfectiores et idealisticas cum voluntates nostras, quia sumus primigenii homines, qui pulcherrimas victorias in posterum explicando quaerunt, quo me pulcherrimas creationes omnis naturae speciales consumam, ad summum hominis fundamentum voluptatis irati cognoscendi vitam esse contradictionem affectuum. et invariabilis ordo, qui nos facit constantes et inconsequentiales homines, qui vitam exsistentiam noverunt, quantumcumque actu bene vixerit et percurrerit per ligaturam albam et nigram supra illusiones nostras, quae fortasse una die potest esse nos et dicere nobis quod nos. liberi sunt et pares tempore vivimus ad attrahenti quaestionem exsistentiae nostrae per totam vitam.

Tibi gratias ago pro hoc libro, quod totum hoc anno fecerim fraternizationem notionum theoricarum quae magis elaboratae et teneri meae energiae sensitivae, quae me recordari fecit, quantum passus sum et didicit plus esse quam homo in vita pro meo optimo moralis et intellectualis divisio, quae me passive educavit ad mores propriae vitae dominantis, quae mihi scutum ministravit et scholae pro me dictatura moralis quae in vita versatur in personalitate et amore vitae meae. Gratias omnibus do!

Carissimi et illustres amici, satis ambulavi in vita mea cum multa prosperitate et affectione pro aeterna natura, quae semper nos circumdedit infinita varietate pulcherrimarum naturalium imaginum in diversis locis et inhabitet te et non inhabitem te, qui cor meum sumpsit ab eo. amor et affectio vitae quam paulatim percipiebam et aestimabam ambitum qui damnose ab homine oppugnabatur, avaritia sua explorandi varias silvas et subsidia silvarum causa faunae et florae in pluribus mundi regionibus quae hodie nescitur ubinam finis erit has deforestationes quae noxiae sunt vitae animalium et hominum in terra necandi et destruendi ad proposita industriarum illegalium et mercaturas lignorum, quae irrationabiles sunt magnis fructibus agricolarum et magnarum industrialium ut machinis agriculturae deforest pulchrae et incantatae. silvae cum suis tropicis viridibus, cum rosis pulchris coloratis in medio plurium arborum gigantumarum cum vallibus jucunditate et cantata. creatio naturae viventis quae nos facit crepusculum sincerissimas horas quae in plena vita quaerimus ut omnia ad pacem et amorem capiamus pro mundo terrarum pulcherrimarum quae tacitam concordiam cum vita intrant tamquam tempus lucis ad faciem excitantis difficultates exstant in homine inhumano, abstracto et ambitioso in vita cotidiana, contra opiniones nostras de vita videndi et sentiendo, omnia exstingui et exsensibilia sunt propter se et peccatores oculos hominum qui vitam vident aliter quam contra homines qui semper volunt. videas mundum prosperum in futuro sine tanta pernicie ac defectu educationis socialis quae vitam hominis pervertunt ac hodie exempla sunt cotidianae vitae nigrae mortalitatis exsangue quae vitam ipsam finiunt et amorem naturae quae nobis cibum praebet; amor vitae et honestatis et pacis. Volui paucis verbis dicere de cive bonae indolis fidelis et honesti quod vitam nostram mutare possumus quia cras extra mundum nobis gratias agimus et simpliciter quod hodie fecimus cras vita ostendet nobis quid hodie sumus quia natura se manifestat ASPERITER in lege dial-up omnia quae ante in vita rationem reddidimus ad recipiendum et omnia ad eam recipienda quasi tabula sonantia quae suum carmen infinitum canit in retakes ordinis qui finit omnem quaestionem vitam in terris. Laetitiae et tristitiae momenta in vita esse dicimus circa momenta constructiva et perniciosa quae universum mundum una cum natura constituunt, quae conditor vitae ac populator est. Pulchritudo elementum est aestimabile quod semper habet valorem, sed exemplum creativum nos facit ut amemus et efficaciter nosmet ipsos ad amandum et semper discentes ex ea, quantumvis in memoria nostra remanet sicut imagines pulcherrimae quas vidimus et amavimus. . Gratias tibi!

Omnibus ex corde meo gratias agere cupio, quod in corde meo veras probationes et leges in tota vita cepi, quod quaesivi quid somniavi et optavi quid quaesivi et quod personales intentiones in mundo intenta sunt. Silentio vitae in periculoso itinere somniorum et phantasiarum captus sum, quae me vivo charactere personali feci, quod decem ab infantia nostra usque in hodiernum diem porto ad vitam realem et jocosam, quam probavi amoris, cupiditatum. et spes unius diei verae mentis tranquillitatem quam desideravi inveniendi et mecum porto omnes memorias iuventutis harmonicae, intelligentiae et honestae naturae ad ingenium meum, quod explicavi et didici vita quae me vita docuit.

Forsitan hodie non possum esse tam iuvenis quam solebam, sed admodum possibile est quod aetas non differt quia adhuc facio eadem quae semper facio et senectus contractio iuvenilis manendi est quia ego. Semper iuvenis sum et vultus pulchri casus sicut semper est quia factor motus est qui nos opprimit et nos aedificat et omnium optimus iuventus est in aeternum. Sum quod cogito et facio quod possum!

Gratias tibi agimus ac praecipuam probationem meae conscientiae et existentiae de vita pro laetis momentis, quas in plena vita moralis, aedificativae et affectivae cognitionis exegi, tamquam verus ipse scriptor ipse percepi, qui vitam spiritualius videt. materialiter omniaque bona sunt, cum te ipsum cognoscis quia in unoquoque nostrum vis capacissima mundum gestationis et tu quantum subicimur passioni relationi quae te deum vel hominem facit et id quod mentem vocamus potentiam .

Lectoribus et amicis meis ex angulo litterarum gratias agere volo, quod semper mecum sit legendo et honorando libros et textus meos, qui mihi est quasi gratia divina. Gratias omnibus do!

Firmiter in lectorum sententia volo ponere hunc libellum meum a me factum et creatum extraordinariam esse memoriam, quam omnes amore et affectu teneo ad legendum et intelligendum singulari quadam firmitate, quod vita in nobis est valde aliquid. pretiosum est quia sumus homines et filii Dei et scientes omnia intelligere et singula narrari in his parvis chartis quae ex sensu natae sunt et rati vitam esse quasi arca resonantia aeterna quia numquam desinens canere eadem musica vel eadem vita quae est pulsum per totam vitam constantem.

Cupio quemquem ei amabo et scio se velle meam sententiam quam dixi. Hic liber designatus est sicut lux nata e caeruleo caeli, et orta est in terra sicut rosa vertentis in sidereum hominem, sicut somnium quod vidimus, custodivimus et sensimus cum videndo.

Hic liber factus est die 1 mensis Decembris anno 2004 .

Memoria est in aeternum, et omnia potes uti et intelligere in hoc libro, quia vita est exsecutio operis essentialis a natura et mundo conditi et conditi.

In divina gratia hic infinitas usus sum lectionis, quas purissimas ac fidelissimas semitas ambulavi, quae me vita cepit cum magnitudine praeteriti officii melioris officii, quod me fecit et erudivit me minima educatione simpliciorem. propositum in vita dictandi dictionum ad reintentionem phrasium quae mihi multum dedit intuitum scribendi curriculum, cum primum narrare coepi cum effectu vivendi et occupandi tempus cum actionibus, quae mihi thesauri sunt adolescentiae meae. quod ad recognitionem meam cum litteris non multum valebam, et hodie fabulosus sum scriptor, quod gratias ago pro determinatione lectionis et scribendi me semper in cogitatione creatrix et personalitas obligationis in vita mea cum verbis meis scriptis. qui me excepit cum essem annorum XXXIV et didici et emendavi dictationes meas in logica perfecta et litteraria usque in hodiernum diem facio libros et textus. in angulo litterarum, quod mihi volupe est, multos lectores habere, qui meam sententiam et constanter in loco meo explanare pro probatione bonae grammaticae et lectionis.

Hoc opus feci cum multa amoris et affectionis quae omnes adiuvabit ut paulo altius intromittat in spatium hujus libri, quod superest omnibus cum amore et affectione in affectuosa voluntate mea, quam cum multa amore et amicitia offero.

Litterae hodie spatium iuvenum esse potest et optima est restitutio disciplinae placidae ac moralis erga omnes qui suas miserationes et affectiones ad vitam litterariam speculum est legere et scribere.

Cupio autem declarare propositum meum hic ad te transeundum esse mei partem, quam ab adolescentia mea usque in hodiernum diem versibus et prosa oratione describis infiniti, quod ego antehac in litteraria notione his diebus creavi. a Somnium maximum habui ut ostenderem omnibus notionum mearum classificationem et punctum opinionis meae, quae mihi ingentem litterarum affectionem dedit usque in hodiernum diem, me scriptorem fabulosum esse et ab omnibus amatum, qui meos lectiones et libros amat.

Gratias ago Deo, quod mihi dedit intentionem et qualitatem audendi et exercendi fideli studio erga me et alios ad narrandum opera et documenta innixa litteris, philosophia et psychologia scriptoris, qui semper vitam videt quam plene constructam pro tunc posuit. ad bona opera et lectiones exerceas, et amor meus aeternus apud te maneat, qui est fructus ardentis delectationis amicabilis et felicis descriptio. Gratias omnibus do!

Cupio magna cum voluptate et magno honore inmemorabilis operis mei, quod tanquam membranam auream in infinitis paginis huius libri pono, perfectionem magis artificiosa parte notatam, quae in futuro intrepidus auctor et moderator aliquorum finium se patefacit. qualitatem relativam somniorum meorum in philosophiam artisticam videndi vitam et simul contemplandi eam incidi in qua indolem humaniorem et artificiosiorem vivo per agglomerationem verborum et notionum naturalium, quae me cum conversatione vitae plene implicant. quae plura animo meo exquirimus argumenta vivendi in duris certaminibus et incertis rebus vitae, in quibus subtilius describam formam scriptoris, qui vitam placide videt et quoad collectionem culturalem et traditionalistam rei veritates memoriae. vita vivens et visio, vita prout charactere insignitur consuetudinibus ac diversis personalitatibus in ambitu sociali quod somniamus et phantasma de materialibus delectationibus voluntatis nostrae. proprium nostrum, quod luctatur in obligatione relationis ad vitam et ea quae incolunt.

In singulis huius libri paginis habito maiorem intentionem quaerendi factarum rerum quae in media vita occurrunt et simul eas definire cupimus magis conductive et tentiore modo, quo me in magis voluntario exerceo. innumeris in paginis anima et essentia plurium factorum in contradictione quod vita emergit easque submittit ut impulsus ad vitam accedat et sentiat, quae semina huius absinthii sumus, in futurum ut plus socialistarum ac culturales motus in exigentiis a vita factoris psychologici creati, qui nos singulis horis ad secundas comitatur, cum in relationibus actionibus cum societate sumus, quae semper nos impellit ad quaerendas vias ad vivendum et in vita progrediendum, quia vita est simpliciter reactionem certaminis. et ars et cultura pro nobis inflantur quae nos in conflictationes impellunt cum veris vitae rebus.

Nunc omnes qui hunc librum legerunt volo credere ac sentire ipsum nostrum esse domum nostrae culturae, etiamsi confundatur cum mera phantasmatibus a vita creatis et sentire se in omnibus rebus nos esse certamen.

Paucis verbis tibi gratias ago, quod mihi in rerum notarum exordio, quae mihi dedit ideam, ut librum poeticum reddam, et vario modo hic describam seriem carminum quae in omnium animis mansurae sunt. ames me et qui volebam plus scire de latere sensus mei quod habeo sicut lux quae transit per tenebras et ascendit in caelos qui me ducit et illuminat me sicut lampas ignis ardentis sine fine quia vita mea est schola artium et disciplinarum erga me meum, qui in futurum tempus attingit et continenter reaedificatur cum latiore et efficaciore personalitate, qua me vivere et beatum esse volo propter meam viam meque ac me similem curam et quia sum perfecte. honestus homo qui vult mundum videre et omnes semper vigent ad regenerationem omnium stimulorum et sensuum pulsantium ad secretissimas et secretissimas cordis nostri ostia.

Deo gratias agere volo quod homo fidelis boni indolis et perfecti scriptoris conscientiae meae induatur amorem meum tamquam flammam ignis quae semper renovatur ut lux solis quae semper illuminat mundum imperfectorum vitae consequentium. Qui nervos nostros sedare vult, et infirmitatibus vitae nos consolari, et pax circumdare nos sicut circulus magicus et non dimittens nos, ut in fine convenire possimus et simus eterni et magni amici in perpetuum. Magnum studium omnibus meis legentibus tam e angulo litterarum quam a Google qui me delectant et semper mihi dant commentarium euphoricum suum, qui me aestimat et plus amat et desiderium scripturarum mearum dat.

MMIII annus prophetarum qui de mundo meo disseminant eorumque somnia, quae futura sunt vel eunt per futurum et sentiens in vita viam perfectionis ac lucem reintegrationis abeuntem et nos ad beatiorem aliquem locum ducit. cum veriore certa et tenti vivendi ratione ac bene intellectione rerum in loco te somniare.

Sit hic locus pulchri- tudinum superficies, ut simus vel habeamus ut in somnio amoris et beatitudinis, quae nos ad coelum et ad lucem, quae nos fecit et ad summas divitias excitavit, simus capturi.

Quamcumque vitam, tam materialem quam spiritualem, sine amore, nunquam mundus seipsum tanquam somnium vel imaginem ab ipsa mente creatam effingeret.

Alios nos ipsos manifestamus et iis qui nos alicubi placant. Esto ille fortior ac magis creatrix locus qui nos impellit ut saltem felices et ad rationem vivendi.

Sive est me, tu sive ille qui coquit qualitates et ubicumque est. Esto mihi, tibi vel quisquis!

si flamma ignis qui ardet et accendit sicut lux solis qui calefacit et illuminat in terra et nos per sanguinem filii eius et de celo sentimus et videmus vitam que ab initio facta est in homine aut ab hominis origine terra facta est.

Fortasse aquarum fontium copiosissimi ab Ondine vel sub terra sub terra genio aquarum fluxus magni pretii factus est in homine.

Fortassis ignis acerrimus et perniciosissimus Salamandra, qui actio hominis supposita est ad vitam in aeternum vivificandam.

Fortasse aer qui facit magnum cyclonem et volvitur super terram terrens et interficiens hominem, aerem cum suis Sylphis, qui oxygenate hominem ipsum in terra qui se alignat cum 4 elementis constructivis naturae in meatu destruendi iterum aedificandi in homine; valor modicus universitatis a Cariri ad tot transmutationes in terris, omnia relinquens ad pulsum vitae cum aeternitate paria numquam oblivione relinquens.

Hic liber est virtutis in vita, ad ignem infirmissimum ac gravissimum diffundendum, et ignem fortissimum et durissimum omnibus in vita quaerendum.

Credo ante lucem visionis notionem vitae et creationis universi intelligere nos, ut simul occurrere et videre possimus vitam nobis revelare per magnos conatus realem qualitatem vivendi et occultum secretum regium divinitatis. vivus deorum, jinn de nexu carens, qui se de nobis revelat. Gratias tibi!

Homo sum qui semper naturam meam conservare consuevit quae mihi in cultura et moribus meis semper revelat tranquillum ac venereum affectum itineris in tempore quo trajectoriam notat habituum , somniorum et phantasiarum , quae pro me passione propria sunt . pro vita mea, vita et praeteritis quae me coluerunt ut phantasticam notionem ad vitam veterem recensendam, eamque in atmosphaera vividiori ponemus, in qua comprehendi possumus dynamicos infallibiles vitae, quae tempus verterunt in rerum eventorum et eventuum catalogum. multis memoriis hominum nobis reliquit, qui verum amorem transcendunt, qui semper nos miratur et nos plus diligit erga dilectos nostros amores ac nos vocamus ut personalem rerum creatarum naturam ad altae divitiarum familiarium.

Loqui cupimus de angulo in quo omnes cognitionem personalem nostram emendare possumus ac tenere omnem recognitionem phantasticam memoriae aeternae fabularum et notionum litteratorum in quibus niti ac sentire possumus veram originem agnitionis in praesenti revelatae videntibus. futurum ut extraordinarium documentum habituum et creationum veri hominis, qui vitam suam et somnia amat, quae tamquam fabulae de creationibus dynamicis et doctrinis pro recognitione tenentur cum omnibus hominibus qui veram logicam et correctionem vitae nostrae pro habenda variae bene aptatae optiones dynamici scriptoris scientia scientiarum notati, in quibus series lectionum biographicarum et litteratarum creatarum est ex notionibus notionibus ad vitam nostram quotidianam in indice rerum, chronicorum, cogitationum, fabularum, locutionum, nuntiorum; orationes quae tamquam verum vitae nostrae speculum inserviunt in quo semper maxime nostrum vocandum possumus infirmitates, spatium dans reali dynamico, bene erudito Avel, penitus cognoscitur pro habitu morali constructivo ac bene comparato cognitioni rationalistae publicae, quae in paene sociali corruptione vivit, ac magis confirmatum et agnitum subsidium ab infinitis programmatis indiget. futurum hodiernum, quod domus nostra est perfectorum, fons est utilissimus notionum moralium nostrarum, quas semper simplices sumus inanitate, ut numquam succumbant decenniis et incommoditatibus socialibus, quae nullum habent apertum certamen de doctrina nostra creatrix et positiva transcribenda. praesens, praeteritum et futurum, ut aliquando convenire et componere possimus omnes nostras opiniones tamquam vinculum rationalis fertilitatum ac memoriarum personalium, quae semper servatae et scribuntur diu ut omnes homines ostendant quomodo cum vita et veritate et progressivo sumus. aeternae gloriae praeteritae dabit, quae nos sentiat de magnis rebus gestis et realitates personales temporis belli, amoris, odii, phantasiae, creationis, desiderii ac cognitionis quam feci ex relativis meis conceptum notionum ad omnes relativitates vitae, quae sponte me compleverunt, basically et theoretice ad magnum mundum. relationes in quibus intima memoria patris affixa sum ad milia socialistarum, popularium atmosphaerarum inter ambitum artium scholasticam cum fundamentis psychologicis et philosophicis cognitionis meae generationis, in qua omne desiderium meum cum euphoria reflexionis ac animi sensus praeteriti motus mei et omnis amor vitae, qui verae probationes sunt, facultates meas numquam oblivione delebuntur, in mea blogger et in pagina nostra effectiva, quae vera imago et amor in vita mea semper resurrecturus est.

Recanto do Roberto collocandus est paradisus continuus mearum creationum et somniorum fascinantium, sicut repugnans obstinatae et univocae vitae hominis, qui veritatem vivendi eiusque fundamentum quaerit magis ad notionem vincendi verae vitae.

Magno gaudio ac verae intelligentiae est me hic ponere indicem plurium textuum, qui mihi inserviant ingeniosi anthologiae rerum quae in vita conservatae sunt pro veritate simplicitate vivendi et credendi mundum hodie cum cogitationibus nostris mutare posse. et conatus qui nos cras cognoscant ad verum valorem quem habemus et non curamus et hoc nos admonere possumus qui sumus et quid facere possumus in futurum qui nos exspectat ut resonat ut diligentior vita et creatrix. et quod clarissime possumus dicere intellectum nostrum propius esse nostris phantasiis et somniis, quae semper nos fecerunt conscientiam habere disciplinam quam pauci dicunt et simpliciter credimus nos simul mutare mundum non solum pro scripto, sed pro intellectu nostro. et foecunditas colligendi ex pulvere ad ventos, facta, chronica, cogitata et sic porro.

Scio si arma complicamus et bonam intentionem nostram in futuro non curamus, forsitan relinquemur sine notione eorum quae fieri potuimus et nihili esse puto, quia id quod computat actiones nostras inmittere. exercent et semper nostrae creationes unus dies ad intellectum pervenit in quo homines non offendunt et amplexi sunt novam, magis passivam et intellegendi actionem, quae impeditis foribus aperiri poterit istorum hominum, qui mundum melius non vident et inceperunt; sapientias inauditae vitae scitu et intellectu dignae.

Opto omnes, qui hunc blogger legunt, inspicere in fundo lectionum ad rationem melioristicam et credere simul posse aliquid perfectum mutare, quod nos multo meliores facit.

Carissimi, nomen meum est Robertus, et ego scriptor sum pro Recanto das Letras, Recanto do Roberto, Vos omnes sine ullo studio invitare cupimus ut inspice hos Bloggers formidolosos qui historiae scriptorum nationalium semper mutaverunt, eis dans spatium apertius et congruens cum suis amatoribus et textibus amatoribus qui hodie sunt in circulo artificum exponendo. artes, cum variis chronicis, cogitationibus, phrasibus, poesi, acrosticis, tributis, orationibus, imaginibus, et sic porro.

Litterae in regione hodie plus capacitatis, spatii et intellectualitatis socialis consequitur ob basibus et cognitionibus litterarum suarum quae quaerunt inauditam notionum superficiem, a magnis et dilectis scriptoribus formatis omnibus civitatibus et civitatibus Brasiliae, qui operam et artem literariam habent. communicare cum publico pro satisfactione, officio et officio demonstrandi culturam et notiones personales quae officere cum mundo percontatione cum pluribus liberis E-libris ostendunt tibi omnia optima in culturae ordine nuntiorum, scientiarum et technologiarum maxime applicatarum cum moderna cognitio in nostris ambitibus socialibus quae semper pleniorem et veriorem vitae agnitionem eripere studet cum plena et recta infinitate in notione magis theoretica, quae nos reflectit in mundum magicum et magis effectum per genus notionum benefactariorum. scholae classis altae studiosum quaerens, optionem simpliciorem et scholasticam ad seipsos educandos et progressus in futuro. Peregrinatione capacius et solidius reditum ab affectu studiorum lectionum magnorum auctorum et magistrorum litteratorum, quae pulcherrimis magnorum et perfectorum artificum scriptis in animo habebunt.

Itaque, carissimi mei amici, te invitare cupio ut videas locum meum in Recanto Do Roberto qui sequitur.

Recanto Das Letras scriptor sum et invitare te volo ut libros meos et textuum legeres in magna formalitate culturali quae prodigum et audaciorem memoriam eripuit in notione vocabulorum passiva intellegendi omnia in manibus tuis esse sine ullo. obligationis suus 'iustus you take a look, read and buy because they are books from the website for a price that fits your budget and you will take a lot of books and PDFs that will show you all that life has best for you to read. Sed tu modo non potes ea edere ac vendere, quia mea sunt authoritas. Gratias tibi omnes et magnas amplectaris. Facultas plene cognosci, victae et oblivioni simplicius cognosci potest, semper nosmetipsos perficiemus corpore et anima propter realem, magis passivam, realem intelligentiam, quae apertissimas totius naturae ianuas aperiet. Bona lectio!

Cupio incipere et repraesentare magnam elaborationem scriptorum cinematographicorum quae mihi praesto sunt legentibus et amicis meis qui legerint et dabunt suasiones criticas et laudandas esse partem meam cinematographicae artis scholae in libris loquendis de dramatibus, terroribus; suspendit, casus, romance, scientia ficta, et multo magis quod prodigum memoriam mei qualitatum mearum in memetipsum ereptum sum, qui in ambitu repraesentationis Nationalis et Internationalis Cinema cum multis basium fabulis et fabulis allicientibus, qui toto audiente movebuntur. in placida relativitas mei probatissimi affectionum et cogitationum in vita communi transiit, quae exemplum praebebit fabulosi directoris somniculosi qui vitam momentaneam videt ac suis incommodis ictos conatur variis ostendere publice quid verum cinematographicum eorumque. superstitiones, quae in nobis manent ac nos sentiant allici tales eorum qui attrahent se moventes mentes nostrae intenta et certiores res nostras circa tutissimas et certissimas ianuas nostrae realitatis de vita et morte faciens, quae magis delectat nos esse personam quam somniavimus vel aufert timorem ad contradictiones vitae de. iura amoris postulata super odium et odium super amorem qui in quattuor parietibus cinematographici consumitur vel intra mentem nostram consciam quae depressa vel authentica sentit, sed vitam cum animo reformandi omnia et ludum e mensa vertere ac declarare quaelibet. interrogatio vitam esse simpliciter nigram et albam cinematographicam in medio quadratae cum suis viis impellendi mentem ad certos cursus vitae ad alia vita inevitabiliter habenda , extendens normalitates vivendi quae nos amorem, fortitudinem et metum sentiunt. sentire semper aliquid odisse in fine dare spatium ad solas vitae condiciones inter bona et mala deesse vel nolle dicere omnia in prosperis esse. vel omnia esse vel non esse ut rosarum cubile aeterna felicitas iuventutis inundantis nos et minoritas carnis quae est vel esse potest nostra aetas quae nos aevum mensuras temporis facit quod noctes et dies in nobis latent. nos inevitabiliter ad praeteritum quod praesens exspectamus ducit nos solum futurum cupimus uti documentum exsistentiae nostrae ac competentiae circa veritates ac rerum vitae, quae nos simpliciter phantasiasmus alliciendi illusionis instar pelliculae quam omnem scripturam transcribimus etiam si initium est ac bonum vel malum finem semper fabulam scribimus prout potest ac semper nos ad vitam intrepidam perducere quaerendo exsistentiam et mortem ad quaerendam suspicionem quam nobis omnia relinquens tamquam ludus inter tempus et spatium. sicut universum quod creavit nos et dedit ut semper ad vitam de morte et de morte det vitam, ut oblivione in caelo et in inferno vivamus, et ex hac vita plusquam sit. pellicula quae semper res nostras afficit faciens nos excedere actores oppositos homines in vita et mundo in quantum deus potest esse moderator ipse faciens nostrum cinematographicum vel vitam nostram dans nobis realismum in adiunctis amoris, odii, timoris et fortitudinis finem. in plenitudine amoris et affectionis omnium et omnium et necessario pro animabus nostris quae simpliciter plus est quam color pellicula utcumque vita nigra et alba sit per ordines vitae et mortis in summa admiratione vestigiorum mera societas quae hodie vivit in eius dramatibus eiusque commodis et incommodis simul per simplex hominis gestum esse et vivere in medio plateae vel in ambitu sociali in communi officiorum officiorum, quae nos omnes tenent intervalla, quae vita docet, nos reficit et omnia docet. classes sociales, vera postulatio vitae eiusque verae consuetudines faciendi nos pati ut cras discamus pluris facere et vitam meliorem aestimare. et exsistentia eius ut vera pellicula in variis generibus ex ordine vivendi vivendi et signa superlativa exercendi ad omnes vitae et mundi exigentias, quas ab idealistis et cinematographicis artificum vita ipsa contraria transtulimus.

Velum credo speculum ipsius vitae inevitabile et clarissimum est nos coaestares in quantum in unaquaque pluteo vita ipsa coaeterna, quantumvis ab histriones Dei evadentes. amoris et odii necessitudines inter nostra aeternitates ac cinematographicae partes numquam cessabunt quia vita nostra simpliciter est. Gratias tibi!

Hic est infinita constructio plurium librorum, qui mihi sunt relatis in fundamentali et theoretica criterio plurium notionum et disciplinarum personalium et socialium affirmatio magis aedificativae et evocativae, quae tandem ad collocationem magni eruditioris habitus ducet in quo casus et casus relationis comprehendere et comprehendere possumus. rerum gestarum in vita hominis ab initio usque ad finem facta sunt, in quibus plura semina in variis scientificis et educationis generibus ad bonum fructum deducenda sunt, quae in posterum magis nos adiuvabunt in ordine perfecto atque ordine sociali. eu, realistica et obiectiva adumbratio ad vivendum, et vide quam vetus, media et moderna vita sit et nudo oculo fuerit, ut in posterum intellegere possimus nos perfectos et aptos esse ad realem et efficacem condicionem aeternae. magistri arcae membranarum hodie scriptae in nostris sollemnitatibus quae pedetentim adiuvant ad optimam vitam intellegendam et vincendam simplicis moderni anthologiae et Histographiae quae nos ad futurum perducet quod quaerimus et sic. Veris fundamentis applicabilis naturae applicavimus ad nostram utilitatem et continuam et salutarem prosperitatem, ad inexhaustam delectationem legendi et intelligendi puram quaestionem de veritate et humaniore notione mansionis nostrae in terra. Credo in meliorem et nitidiorem futuram, in qua infinitius pulchriora quaerimus, quae numquam vidimus et hodie accipimus cum plena gravi et felici condicione magni ac aeterni temporis cupida et nonnisi nos corpore et corpore complere possumus. Animae pulcherrimae lectiones, quae hic et simpliciter in nobis servantur, ut beata rerum collectio et lectionum naturae bene comparatae homini qui vult vitam videre sicut oportet. Haec Bibliotheca dico vobis quasi magica portio mem- branae verae et originalis quae nos praeterit encyclopedia omnium quae sunt in mundo, tam antiqua quam moderna, et haec domus ingentibus luminibus commodis in futurum gradus ad versus quoddam accendit. magis gravida et creatrix quae nos meliores faciunt propter suam magnitudinem et perfectionem omnium quae perfecti sunt et hodie adhuc in nostro universali consilio exsistunt quae nobis cras ostendent verum casum vel casum vitae pro suis exsistentibus in incommodo lucis in realitate intrepida. vitarum nostrarum hic in terra pro vera et vera obligatione vitae nostrae, quam somniamus et magni sumus docti, qui nosmetipsos quaerimus et erudimus in gloriosa concordia ac foedere cum vita. Facultatem non esse credo experientiam quam habemus vel cum ea nascimur, quantumvis instinctus requiruntur, pauci homines tantum habent propter positivam voluntatem sui ipsius, quae optimam viam sapientiae cupit et illam melior est qualitas, quam semper debemus et debemus quaerere in vita et in intimis animarum nostrarum, ut meliores simus et perseverantiam habentes ad credendum in meliore futuro ad profectum nostrum humanitatis. Haec bibliotheca factor est, quem in aeterno humanitatis gradu ac profundo agnitione condivi, unum diem colligere omnia, quae iam foliata sunt et in usu bonorum operum, et inusitatis beneficiis nostris profundis ac litterariis lectionibus, quas didicimus, et. simpliciter transeo, melioris ac magis creantis futuri quod prodesse possumus ab aliqua lectione, quae est actus pulsantis vel effectus, qui in persuasionibus nostris bene custoditur ob secretissimam ianuam sapientiae, in qua vivimus in mundo sine calamitate nullum. quamvis insania vita sit secunda per exstinctione et ordine naturae, quae in quacumque re se revelare potest, et magis conscientiam nostram puram ac literam inexhaustam vivendi delectationem semperque esse felicem. In relationibus meis pronuntio quadam lingua ordine alphabetico pulcherrimas quaestiones et lectiones, quas legi me debere legendus esse, clarissimis et cognitionis egentibus, ad relativum personalem positivi ingenii mei, qui se relative in reve- nerit. futurum institutum propositum discendi ac simpliciter alios docere, qui discere et vivere et sentire volunt vitam esse bibliothecae subditorum, quae discendum et semper discendum est. Gratias tibi!

Nomen meum: Roberto Barros

Fundavit: Die 21 Martii MMXIII.

In animo explorato literae quae se exstinguit notioni magis quam vocabulorum orthographicorum, quod hic ego ad maiorem solutionem notionum et notionum litteratarum in qua colligo omnia genera mea, quae biographice et metaphysice exprimunt cuiusque actus et effectivus et passivus. contradictoria relatio ad animam meam quae sonat cum finalitate constructiva et demonstrativa fortioris characteris in verbis meis expositis in termino magis ordinato ad anatomiam, psychologiam et metaphysicam in meris disputationibus conceptus verborum in ordinibus eu coniunctionis eu. in mea vera parte.

Fables formantur proprium in tempore potius quam quaerens ut scientifica media mihi somnia exprimat per iter per tempus in quo habito indoles scientifica revelans intimissimas vitae secreta, quae in terminis inter spatiis cosmicis effectrice revelantur. de impulsionibus meis creatis ab anima mea subtilissima vis quae agnoscit mentem meam quae in chemia subconscious et creativa condita est in spiritum energiae nuclei in novam et perfectam vitam quae patitur processum chemicum et nuclei in imaginibus pulchris et pulchris coniunctis. proiecta mente somniavit plene praeteriti temporis quod praeteriti temporis memoria tenebat.

Cogitationes a notis psychologicis et philosophicis efformantur quas ratiocinationem in circulis socialibus eripuit, in quibus notionem vitae ludentem cum hominibus video, qui precario aliqua phantasia vel ardenti cupiditate deluduntur, quod voluntaria vis amoris caeci attribuitur. mox odium industriarum fit ob factores motus mentis inaequalitates ob materiale certamen ob summam neuropsychicam egentioribus, somniatoribus et pugnatoribus lucri ac victoriae vitae, quae hodie decies centena hominum dependentia duris. voracitas et res aedificatae et destruuntur dura ratione animi sensus, quae melius semper quaerit viam ad vivendum.

Paralipomenon a metaphysica notam effinguntur quae, meo iudicio, omnia quae agimus et efficimus formative exprimuntur in magna relativitate et varietate punctorum, in quibus in aequatione et fractione consequimur per misparem et temporis intervallum et gestus per expressionem et consensum. in moto motu ex formatione, formula notionum ad exactam conclusionem magnarum personarum varietatum, id est, quidquid materializatum vel spirituale est, ut vincamus, amittamus, odimus, amemus et cetera. Omnia vitae casu suspecta relinquens, vel certo statui subiectus alicui, alius et qui omnia in variatione vitae ad passivam et moralem unionem intellectus accipit.

Narrationes effinguntur propriae adulescentis, qui in omnibus et cum omnibus rebus vitae in transitu orta est ex fraternitate periculosa et historica, quae vitam videt incommodum tam praeteriti quam cotidiani luminis, quod optimum tempus quem consumpsimus meminimus. et nos omnes meminerimus ea quae hodie agimus in vita et cum vita nostra, quae paulum differre nos facit ab hominibus, qui de vita sua errant et nos cogit ut omnia disponamus, quae per vitam et nos sumus. ut somnium vidi, quod hodie in fabulas magnas factas in fraternitate poetica in aeterna vitae gressu, quae nostrae iuventutis memorias inserviet et in aeternum vivendum efficit in omni vitae momento omnia quae nos transierunt et ante nos fuerunt; omnia relinquens ad simplicem notionem idearum nostrarum ac idealium, in ipsa vitae circumstantia occurrit, quam fructuose ac creativo tempore futuro assimilamur memoriam omnium in vita.

Mea sententia simpliciter notio est quam officium ac dictamen accipio notionum genus, quas ipse reficio semper lucem ac tenebras vitae intuens, se differens a malo, quod contra amorem est, quod vita nobis proponit. plus enim subiaceamus misfits vitae, quae obscuram partem vitae repraesentat nigram et nihili valet in clara visione et semper a creatione vitae necnon impulsu et repulsione, sicut universi, qui semper aedificator est. et destructor vitarum pulcherrimarum que semper clarificatur a sole in toning tenebrarum et lucis sunt omnia postea in quinta essentia vitae in conceptionibus et vibrationibus moderni hominis et futuri quod semper quasi sonans ludam. board always a satisfy melod to a benefactor world of my ideas and points of the perfect writer of itself that I made at my gubernacula motus subtilis, qui navem meam ad oras sumpsit salutis animse et piissimi. recta creatio et perfectio quam vita me docuit. Gratias tibi omnes valde et magnas amplectaris!

Ante omnia credo nunc hic intellegere possumus magna necessitudine actionis meae quam ex intimo animo descripsimus hanc biographiam totam meam relationem ostendere posse in notione morali et scientifico, quam in omnibus praefationibus possumus comprehendere. libros meos, qui de translatione phantastica a Portuguesa in Anglicam, Graecam et Italicam narrantur et in Lusitania philosophico et theoretice se narrant et explicant, grammaticam profundiorem institui in pluribus fundamentis psychoanalysis quae metaphysicam implicat in plenitudine magis enucleata et explicanda. unum punctum notionum mearum in quibus habito charactere et scriptore, qui omnia descripsi quae de meo optimo opere demonstrantur ut quisque meam lectionem intelligat et videant ubi possint intelligere secundum verba mea et agnitionem inter phantasticam theoriam scribendi ac transeundi. illud in omnibus bene legitur quod mess cum psychologia, philosophia inter varios fines qui implicantur Fundatur scientia in arte et systemate qualificandi omnem lectionem in variis metaphysicis, quae inter narrationem grammaticalem efformantur, quae literaliter facit fabulam tamquam notionem theoriam et scientificam , quae hic scripta sunt de omni necessitudine cum litteris Brasilianis, quas hic relinquo. cum multum amore laboris mei et pro omnibus, pauca de me videam, et tibi gratias ago tibi valde omnibus meis dilectis et amicis lectoribus de angulo litterarum et volo in primis gratias ago Deo pro mea exhortatione et labore sicut de scriptore illo. erit optimum et maximum memorias et gratias!

OPTIMUM ME

Homo sum qui tendit ad vitam realitatem vivendam, qui somnia mea intellego tamquam verum futurum et quod post tempus transit, mentem meam renovabo in notionibus fundamentalibus, quae me magis pugnare cum mea parte intellectuali quam simpliciorem reddere possumus. quaerens vitam sine ullo certamine cum iuventute iusta phantasia in qua ordinamus munus nostrum agere cum simplici desiderio aliquid consequendi quod nos bonos facit sicut existimatio nostri ad novum mundum reficiendum ac superandum. quod olim somniavimus et melius didicimus facultate nostra uti, quae hodie pluribus technologicis progressibus magis evolvitur, nos frustrari aliquid insoliti faceremus, si imperfecta essemus et metaphysicam in nostro ambitu habemus ut omnes materias rudis reficiat. in perfecta unione et summa observantia ad faciendum aliquid vel ad aliquid quod nos beatos facit ac nos quietos reddit et hodie magis exspectamus ea quae persuasio suggerit ostendere nos esse vel Potentiores sumus et creantis, post paucos annos res recta in loco posuimus et incertos non sumus quia omnia bene esse scimus et in perfecta unione sumus sicut atomi.

Ego plus notiones meas, quae in omni re agiliora fiunt, quod in vita agimus et malum modum omitto vincendi inbecillitates vitae, quae sunt argumenta novorum conatuum quae nobiscum manent verae conclusiones et responsio recta ac recta. mox bene sentio. Cur non!

Hodie in republica vivimus quae historia tam prudentis fuit quam alii classificati, in quibus dicere possumus nos simpliciter irradiari et commoveri ab omnibus vel communissima traditione populi, qui in diversis gentibus sub diverso imperio ac relucet. plures throni denominantur, ut exempla potestatis, iustitiae et ordinis super mera societate, quae nunc magis formalizata et educata est de novis signis, quae magnos homines docent, qui non sentiunt sicut olim, quod hodie norma vivendi oritur ex. alienae infiltrationes in mercatum laboris et magnae conversiones industriales quae semper miramur nos et spatium dant homini meridionali cum suo laboranti munere, plus culturam et amorem erga socios exercens quam habitus similiores sunt exempla et actiones in re sociali et intellectuali. ambitus. Credo nos cessare bona nostra tempora placare, cum semper meminerimus quam primitivus homo fuerit, qui ob simplicitatem socialistarum in hoc mundo in aspectu natus est, ut forsitan meminerit primitivum simiae hominem quem hodie in totum completi sumus. suggestum, quod fortasse adhuc nostra spatia vincit et ad fines nostros oritur, pulchram fabulam versificamus, quae semper in oblivione futurorum sumimus tamquam prodigiosa et formalizata emanatio in qua semina in bene conceptis terrae plantis. Officia nostra et vita vere aliud spectat quam id quod simpliciter cogitamus et mundum sub nostra potestate esse credo nos modo constituendo plus vivendi modum apud nos ipsos et semper credidi hominem finem suum quasi conversionem assecuti. fractio temporis in secunda et quod vita semper nobis ostendere possit qualis mundus sit et quales res eius sint, Semper nos rogamus ut bonum exemplum sequamur, Hoc certe nos ad vitae contrarias perducet, quia vita semper finitur. nos cum proposito vel incommodo quod destinet et semper nos agere facit ad inauditam superficiem somniorum et phantasiarum quae in exercitia laboris, amoris, amicitiae et mentes nostras semper reficit in versione credendi nos semper vincere posse. velle et semper iuvenem esse et mortem tantum fore memoriam praeteritorum, cum homines magni sumus, mundum ambulavimus et vita et mors victa non est. et quod exsistit iustum memorias temporis victoriarum, elaboratio phantastica in itinere bene iterato et semper ad futurum iter debemus, quia unus dies nobis monstrare poterit vitam quam instituimus et sic discemus. vivimus et sequamur viam quae nos ad spatium perducet ubi tempus habebimus nostra vacuitates transcribere, quae forsitan nos intellegamus quid defuissemus et conscientias nostras esse simpliciter amorem quem habemus et quod vivere didicerimus. Cole vitam et solum mundum nostrum!

IDYLLIA PHILOSOPHIAE

Simpliciter volumus ostendere in philosophia mea definitam collectionem quam in pluribus verbis reperiemus in termino verborum verborum in quo annales simpliciores reddere possumus metaphysicam constituendo in qua versus systematice demonstrare potest partem philosophicam in qua relativum plurium generum in illa verba iungimus correspondet generi ac sensui quod successive phantasmabimus fabulam tamquam versum simplex ad describendam philosophiam quam theoretice exploramus tamquam fabulam philosophicam quam in logica quaeramus amorem quem sentimus ac ad verbum enim in omni, quod est de philosophia, volo exponere pauca de philosophia eiusque rationibus.

Quid est philosophia ad litteram? "sapientiae amor" est studium quaestionum generalium ac fundamentalium de existentia, scientia, valore, ratione, mente et sermone; saepe problemata solvenda. Vocabulum a Pythagora probabiliter effingitur (c. 570 – 495 BCE). Philosophicae methodi interrogationem, discussionem criticam, argumentationem rationalem, et propositionem systematicam comprehendunt. Classicas quaestiones philosophicas comprehendunt: Licetne scire aliquid ac probare quod id scias? Quid verius? Philosophi etiam interrogationes practicas et concretas magis quaerunt, ut: Estne melius vivere? Utrum satius est aequum an iniquum esse (si impune licebit)? Vtrum homines liberum arbitrium habeant?

Historice, "philosophia" quodlibet corpus scientiae comprehendit. Ab Aristotele antiquo philosopho Graeco usque ad XIX saeculum "philosophia naturalis" comprehendit astronomiam, medicinam, physicam. Newton 's Philosophiæ Naturalis Principia Mathematica (1687) postea ad Physicam artem indicatur. Saeculo XIX, incrementum investigationum recentiorum universitatum, philosophiam academicam aliasque disciplinas ad professionalem et specialem induxerunt.

Aliae investigationes propinquae ad artem, scientiam, ad politicam vel ad alias actiones philosophiae pertinebant. Verbi gratia: Vtrum pulchritudo obiectiva vel subiectiva sit? Suntne plures modi scientifici vel unus tantum? An politica utopia sit somnium spei vel phantasiae tantum? Summa philosophiae academicae ambitus complectitur metaphysicam ("de fundamentali natura rei et entis"), epistemologiam (de natura et fundamentis cognitionis) eiusque limites ac validitatem" , ethicam, aestheticam, philosophiam politicam, logicam et philosophiam. scientia.

Omnia incipit sicut emanatio inter psychoanalysin, metaphysicam et philosophiam quae simpliciter genus formare volo in quo idea nobis contradicit de termino vel usu substantiali versiculi qui in sententiam transformabitur.

Amor est sicut gubernaculi quod nos facit remigando et efficit ut sentienter in variis animi ianuis reflectatur, quae nos impellit ad reactionem inter alias dicatas relationes quam necessitate simplicitatis ad quam sentimus attrahi sicut sagitta recta ab affectionibus nostris. omnia verterunt in placatum casum voluptatis ubi euphoria occupavit spatium in quo pugnabimus et optamus hanc voluntatem seu ideam nos amamus in quo quaeramus voluntatem in qua vincti in circulo solae circumstantiae in quibus phantasiae nostrae viam nobis dare possunt ad casus pulchros qui nos magis amores impellunt quod oblivisci non possumus et omnia in finibus esse quae odium non videmus quod fortasse eam dimittere possumus ut repugnantia invidiae relatae amare simpliciter vult dicere nos transformamur in ens quod miramur ab aliquo relativo ad commune et nosmet ipsos revelare quovis modo omnia in vita contineri posse. huius temporis spatium necessarium, timidum, aestimativum, in quo omnes vitae congruentiae nobis dicere possunt nos simpliciter amare aliquem qui in logica magis minusve sit proprius sensus, in quo subtiliores mores enucleantur. voluptas, quae nos facit alios pati clariore notione, in qua omnia fiunt aliquid substantiale ex quibusdam cogitationibus, quae nostros sensus provocant ob contradictionem passionis videndi res circa nos, quasi factor psychologicus, in quo ad fascinationem amandi impellimur. quae nullam habet pathologiam et factores non raro, quia in omnibus systematice est energia vel factor electricus, qui proponens munus quod semper mentem nostram vocat et quod bonum facit, quia logica amoris simpliciter sit conquisitio. punctum relationis quam affectio in aliquem quaerimus et ille homo nos convertit in aliquid quod a nobis acti sumus cupidine exploitative. si scimus nos in omnibus et pro omnibus nosmet ipsos damus delectationi quae ad phantasiam antecessoris dirigi potest, nos semper ut vehiculo delectationis in qua semper somniamus facultates eius paene inexplicabiles per logicam quam nos fimus. admiratores secreti necessitudinis, in qua amicitiam exspectamus, quam nosmet ipsos definire possumus quod aliquem ordine diligamus, et haec res nobis aliquid insolitum ostendere potest quod formalizet notionem vincendi quaedam impedimenta in vita fortitudinis, ardoris, admirationis; affectio in qua vires nostrae coniunguntur ad fascinationem vitae quam altitudo intellectus quaerimus, perseverantia inter contactum quem nolumus amittere aspectum, et omnia fore permotionem manifestationem cupiditatum in qua possumus dicere nos esse. in amore et ille amor simpliciter est motus affectionis, in qua nitimur cum desideriis nostris, somnia attributa, quae destinari possunt vel certissime destinata sunt. emanatio contradictoriae vitae, in qua sumimur ad delectationem cognoscendi aliquem, et ut hic possit indicare nobis quid etiam sentiat in nobis, et quod omnia circum se habent ad aliquam circumstantiam amoris. quam in rem credere possumus quam somniare potuimus atque voluptatem hanc aliquid optatius, periculosius et in voluptatem lucri formam converti posse, sine desperatione, cum certatio parvae logicae superesset in qua consistit. amor fit aliquid phantasticum secundum quid in eo quod nos perficit et beatum efficit in omnibus fere humanae naturae aspectibus, et quod amor est specimen specimen quod ex affectione, admiratione diligimus, cum omnis haec logica magis fundatur in amore corporeo, qui se habet ad voluptatem carnalem quae nos facit concupiscentiam sexus, quae nos ducit ad oblivionem fruendi voluptatem illam carnalem amorem, et omnia inter se opponuntur, quae forsitan in amore sentire potuimus. videre ab interiori parte quid simile esset in logica verissima et in discrimine inter duos homines, qui numquam se mutuo viderunt et simpliciter cognoverunt se, magis affectivam amorem comparantes ad verum amorem, qui factus est; sicut et amare potes et fortasse diu durabit et hunc amorem nos simpliciter capere non possumus et in physicis simpliciter ad intimas nostros perducere possumus et sic omnia et omnia veneramur sicut verus amor in quo possumus dicere quod philosophia aliter nos amare docet quomodo synonime amor sit amare et sic, vincemus partem vitae quam suggerimus insitam esse nostris voluntatibus corporis et animae et fortasse alliciamur. positivus elementum quod natura non potest agere in contrariam partem huius amoris, quia vita docet nos semper quaerere utilitates relinquentes fere omnia propter certitudinum relativum, quaestus et satisfactionem, quod in contraria parte realitatis esses cognoscendi te et non. aliis innititur sicut semper in praevia studio quod exspectamus bonum, obliti malorum et quod vota nostra fiant et non omnia et omnes idem essent quia non sunt eu et semper uti in tenebris vitae parte. omnes dubitationes invenimus ut incapacitates, defectus amoris qui manere possunt sicut incommodum voluntatis potentiae quae nos movet subito modo qui nos potest distrahere et non est negativum sicut quaerens sinceritatem, delectationem amandi aliquem ad se pertinere propter amorem. simpliciter vis esset quae nos impellit ad accipiendum pro certo, facultas credendi in aliquem et omnia elucidari posse tamquam fundamentum magis vocalis pugnae reactionem ad relationem et amorem erga aliquem et hunc amorem fortasse iustum esse. initium boni valebat in quo comprehendere possumus logicam amandi, in qua amor est instrumentum fundamentale exsistentiae quae affectionem gignit in bona intentione hominis quae in philosophia est. Amorem sapientiae semper liberamus sicut etiam discimus amare quomodo in aliquid superlativum influere, quod nos moveat in contentione aversando ab offensione cognoscendi aliquem et hunc aliquem vere esse hominem desideratum, ad casum bene pertinentem. amor semper aedificat circa quosdam pacis decursus, certaminis reactionem, in qua omnia etiam scripta sunt sicut Deus nos fecit et semper nobis emanavit sicut dicitur Deum hominem ad similitudinem suam fecisse et quod eum amare docuit. super omnia in paradiso, relinquens infernum ad finem tenebrarum, ubi ponuntur animae ad solvendum pro malis quae in vita committuntur, quod ab inferno odii repraesentatur super omnes facultates entis et entis, ubi omnia scire possumus. extra ordinem et eius explicationes ut mundum de hominibus lamentum efficiat, in quo amor eius fluxum constituere non potest, ut bonum adverbium exprimat quod affectionem alicuius personae ostendit. quantum odii resonat nomen masculinum quod significat malum quod non exhibet aliquem affectum et quod certo praecipere possumus in omnibus de amore qui sub luce vitae differt a parte negativa vitae quae mors est quod malum repraesentat, cum vita symbolice repraesentat bonum quod nos gerit in huiusmodi affectivis officiis in phantasiis et somniis quae ex voluntate nostra transeunt in psychologica varietate cognoscendi cum aliquo et devotionem exhibendo erga hominem qui in philosophia mea explico. de amore eiusque relationibus quae nos conformare possunt circa consensum et fascinationem voluntatum nostrarum quae in passione omnia declarant psychologicam quam vocamus activam psychologiam quae est scientia quae agit de statuum et processuum mentis, de moribus hominum eorumque commercio cum physico et ambitus socialis.

Simpliciter volumus ostendere in philosophia mea definitam collectionem quam in pluribus verbis reperiemus in termino verborum verborum in quo annales simpliciores reddere possumus metaphysicam constituendo in qua versus systematice demonstrare potest partem philosophicam in qua relativum plurium generum in illa verba iungimus correspondet generi ac sensui quod successive phantasmabimus fabulam tamquam versum simplex ad describendam philosophiam quam theoretice exploramus tamquam fabulam philosophicam quam in logica quaeramus amorem quem sentimus ac ad verbum enim in omni, quod est de philosophia, volo exponere pauca de philosophia eiusque rationibus.

PRINCIPIUM MEMOR ARTIS ET EIUS JUDICIUM

Vitam dimittere non possum sine ostensione qui sum, quia pulchrius esset aliquid melius narrare dum multi latitantes vivunt et ingenium artificis non habent ut musicus, scriptor me et volo ostendere mundum et Pinterest omnem historiam meam Brasiliensem in qua vici mundum narrantes fabulas et fabulas fascinantes in quibus philosophia magis in litteris comprehensivis intenditur quae magnas lectiones scientificas alloquitur in quibus mea sociologia multos homines docet . plenius vivere cum vita ubi veram viam invenire possumus et volo ostendere hoc blogum mei, qui vocantur Sapientes cogitationes et mentes, quae multum amoris et laboris feci ut mundus me videre et legere de me in quo ego scribe annales, cogitationes, fabulas, qui eum docuerunt, ut omnes res vitae cum philosophiis, psychologiis, scientiis et poematibus comprehenderent, in quibus fabulosum et cantatum invenias mundum variarum lectionum, in quibus ego ipse auctor sum. Diarii scriptor ipse est Robertus Barros et ego valde gavisus sum si omnes aspectum et locum meum probaverunt quod quisque tibi placebit et gratias tibi valde et magnas amplector!

OPERA EX HOMINIS

Pax est in aeternum et sumus magni natura nostra quia sumus homines et semper servabimus omnia sollemnia quam nobis proponit vita in qua confirmabimus vias nostras cum omni honore et omni gloria in qua Deus conformatur ad ea quae agimus cum vita quae vita docet nos etiam in patria nostra in mundo respublica in omnibus terris nostris semper vivimus ut semper in vita et divites et pauperes, qui exempla imperia sunt et aliquid patimur et discimus videre vitam nostram diligimus ac aestimamus quia perfecti non sumus sed bona nostra in cordibus nostris meliora conamur ostendere. Gratias tibi!

By: Robert Barros

Latim