Accusatus Harry Potter est

(A)ccusatorem, (J)udex, (H)arry

A - Dura lex sed lex. Ecce casum, ecce delictum, ecce homo.

J - Harry Potter? Data venia, quod accusatio? Auctori incumbit onus probandi!

A - Draco dormiens titilare! Habemus legem: “Draco dormiens NUNQUAM titilandus”.

J - Et quod modus operandi? Flagrante delicto? (Conditio sine qua non!)

A - Priori incantata exemplia gratia: wingardium leviosa, petrificus totalus, oppugno, aquamenti, mobilicorpus, diffindo, confringo, reducto, bombarda, et caetera.

J - Habemus testimonium oculatus? Habemus testimonium de visu et auditu?

A - Habemus multis: Canis lupus familiaris, Felis catus, Amazona aestiva, Pantera onca, Leontopithecus rosalia, Drosophila melanogaster, et Aedes aegypti!

J - Auctori: quod damnationem quaerere?

A - Quaerere damnationem Incarcerous! In aeternum! Et Crucio! Et Avada Kedavra!

H - Protego!

J - Finite incantatem! Audiatur et altera pars! Harry Potter, habet alibi?

H - Habemus multis: centauri, diabretus, basiliscus, hipogrifus et caetera.

A - Bona fide, pro rata, per capita?

H - Bona fide, de facto, ab principia!

A - Data venia, excelsus judex et arbitrum: quod opinione? Quod veredictum?

J - A priori, ad cautelam, grosso modo, sed ne ex improviso, consultatur opera: Philosophus Lapis, Secretum Camera, Azkabanus Captivum, Ignis Calicem, Phoenixis Ordinem, Princeps Medium Sanguis, et Mortem Reliquia.

A - Data venia, excelsus arbitrum, obsecro... Ipsis litteris apud opus citatum? “Lorem ipsum dolor sit amet...” - “Quidquid latine dictum sit, altum videtur.” :-}

J - Ne. Ad hoc, ex oficio, voca auctoritate superiore, lato sensu et strictu sensu.

H - Excelsus judex, quod auctoritate superiore?

J - Summa auctoritate, de jure et de facto! Expecto patronum!

A - Qui? Auctrix librorum!!! Summa Auctoritate!!!

H - Vade mecum! “Ave J.K.Rowling, gratia plena, honoris causa; benedicta tu in auctoribus, et benedictus fructus caput tui, Harry Potter.”

J - Annuntio vobis gaudium magnum: habemus arbitrium!

A - Excelsus arbitrum, quod arbitrium? Avada Kedavra?

H - Alea jacta est.

J - Non. In dubio pro reo. Habeas corpus, Ignosco tibi.

J - In nomine mater J.K.Rowling et fili Harry Potter et spiritu Fenix Fawkesum.