Die Franse seun en die jong man van Kaboel

 

Op 3 Februarie 2023 het Emily Laurent haar twaalfjarige seun, genaamd Martin, geneem en ook haar niggie Jamilla, 'n pragtige vyf-en-twintigjarige meisie, genooi.

Oomblik wanneer mev Emily Laurent sê:

 

- Jamilla, gaan ons in die middel van Parys ronddwaal? Vandag is Vrydag, 'n sonnige dag.

 

Op hierdie oomblik antwoord Jamilla:

 

-Emily, dit is 'n groot plesier om lukraak deur Parys se strate te dwaal. Daar is hoeke en by elke tree 'n klein geheim in die Stad van Lig. Maar wat ek graag in die nag wil geniet, is met 'n yskoue bier by Bar Chez Prune.

 

Emily Laurente, bewonder, sê:

 

- Sjoe! Ken jy al hierdie kroeë? En hoe kom jy daar?

 

Die jong vrou, glimlaggend, sê:

 

-Neef Emily, moenie bekommerd wees nie, Chez Prune is geleë in die 9de arrondissement, by 36 Rue Beaurepaire, 75010, reg voor Canal Saint Martin. Net vorentoe kan jy 'n paar straatmusikante sien wat hul instrumente bespeel. Ek hou baie daarvan om na Bar Chez Prune te gaan, daar is 'n groot spasie op die sypaadjie. Jy ken niggie Emily, jy sal weggewaai word deur die moderne en pittigste kroeg in die Franse hoofstad.

 

Emily Laurent vra:

 

- Jy dink nie daaraan om na enige klubs te gaan nie? Of wil jy die nag in Parys geniet?

 

Jamilla sê:

 

- Nee, neef. Ek gaan na geen klubs nie. Ek sê net vir jou dat Parys 'n onvergeetlike stad is, en wanneer die ligte die stad verlig, lyk dit na 'n ontploffing vir al die monumente. Bly kalm! Ek sal net tjops en Mediterreense versnaperinge drink.

 

Emily Laurent vra:

 

-Wat van my seun Martin? Wat gaan jy drink?

 

- Wel, balle! Hy drink coke of sap. Jy weet Martin hou daarvan om na musiek te luister, en ek is seker Martin sal ons alleen by die kroeg los en weghardloop om die musikante op die Canal Saint Martin te sien. Kyk, neef, hierdie kind se tyd is om Google oop te maak en kortverhaalskrywers se stories te lees en video's op Tik-Tok te maak en het 4 000 volgers.

 

Emily Laurent sê:

 

So, môre om 17:00 gaan ons dwaal en hierdie kroeg sien.

 

Om 17:00 ontmoet die drie mekaar in die baie besige sentrum van die Franse hoofstad, op watter punt Emily Laurant die Canal Saint Martin in haar motor oorsteek. Op 'n sekere draai skree Martin en sê:

 

- Hou op! Stop! Moeder. Ek sien my vriend Adib van Afghanistan. Hy speel met die saxofoon.

 

Emily Laurent kla en sê:

 

-Ek hou nie daarvan as jy naby my skree nie. Ek hou nie van nie. Praat kalm en geduldig en ek sal luister.

 

Martin sê:

 

- Ek is jammer ma. Gaan nou weer daar deur, baie stadig. Ek wil my vriend Adib sien.

 

Die seun, wat Adid Mohamed sien, klim uit die motor en haas om sy vriend te ontmoet. en vra:

 

-Waar is my vriend Abud?

 

-Hy woon in Kaboel. Ek het net 'n rukkie gelede met hom gepraat. Hy is tans hartseer omdat ek nog nie die geld vir sy beenoperasie gekry het nie. Maar Abud sal bly wees vir enige hulp van jou. Wil jy Abud nou sien?

 

Martin, baie hartseer oor die nuus, antwoord:

 

- Tog wil ek Abud sien. Ek moet hom sien.

 

Adid reageer, wag 'n bietjie terwyl ek vir hierdie dame speel. 'n Tyd het verbygegaan. Adib vra die seun Martin watter liedjie hy wil hoor. Sonder omstrede sê Martin hy sal graag Alana del Rei se liedjie Summertime Sadness wil hoor.

 

Terwyl Adib die musiek speel wat die aandag van die Franse trek, samel Martin geld in by die drankstalletjies wat op verskeie sypaadjies gestrooi is. Met baie versameling gee Martin dit aan sy vriend Adib, en hy vra hoe Martin Abud ontmoet het.

 

Ek het Abud ontmoet in die kortverhaal deur die Brasiliaanse skrywer Erasmo Shallkytton, en hy het baie oor Adib Mohamed en sy been en die saxofoon gepraat. Ek het dit ses keer herlees, want hierdie storie was eg en dit het in Kaboel gebeur. Adid is trots op die storie en sê.

 

-Ek verstaan ​​nie hoe die Brasiliaan so baie van my gepraat het in sy storie, en selfs my hele lewe met die saxofoon in verband gebring het nie. Sien Martin, Abud op die rekenaar in konferensie met jou.

 

-Ja waar. Ek praat nou met hom.

 

Martin gesê.

 

-Ja ek soek.

 

Die seun vat die rekenaar en gee dit aan Martin.

 

- Hallo Abud. Hoe gaan dit met jou? Ek is Martin, ek woon in Parys. Ek luister altyd na jou storie, dit word baie mooi beskryf deur die Brasiliaan Erasmo Shallkytton.

 

Abud praat

 

- Baie goed dat jy daarvan gehou het. Ek kan nie loop nie, my been is op twee plekke gebreek.

 

Martin vra:

 

-Hoe tel ek jou op en doen jou operasie?

sê Abud met hartseer gesig.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

alemão

 

Der Franzose und der junge Mann aus Kabul

 

Am 3. Februar 2023 nahm Emily Laurent ihren zwölfjährigen Sohn namens Martin mit und lud auch ihre Cousine Jamilla ein, ein wunderschönes fünfundzwanzigjähriges Mädchen.

Moment, wenn Frau Emily Laurent sagt:

 

- Jamilla, werden wir durch das Zentrum von Paris schlendern? Heute ist Freitag, ein sonniger Tag.

 

Genau in diesem Moment antwortet Jamilla:

 

-Emily, es ist ein großes Vergnügen, aufs Geratewohl durch die Straßen von Paris zu wandern. In der Stadt der Lichter gibt es Ecken und auf Schritt und Tritt ein kleines Geheimnis. Aber was ich bei Einbruch der Dunkelheit gerne genießen möchte, ist ein eiskaltes Bier in der Bar Chez Prune.

 

Bewundert sagt Emily Laurente:

 

- Meine Güte! Kennst du all diese Bars? Und wie kommt man dorthin?

 

Die junge Frau sagt lächelnd:

 

- Cousine Emily, keine Sorge, Chez Prune befindet sich im 9. Arrondissement, in der Rue Beaurepaire 36, 75010, direkt vor dem Canal Saint Martin. Direkt davor können Sie einige Straßenmusiker sehen, die ihre Instrumente spielen. Ich gehe sehr gerne in die Bar Chez Prune, dort ist viel Platz auf dem Bürgersteig. Sie kennen Cousin Emily, Sie werden von der modernen und würzigsten Bar in der französischen Hauptstadt umgehauen sein.

 

Emily Laurent fragt:

 

- Du denkst nicht daran, in irgendwelche Clubs zu gehen? Oder möchten Sie die Nacht in Paris genießen?

 

jamilla sagt:

 

-Nein, Vetter. Ich gehe in keine Clubs. Ich sage Ihnen nur, dass Paris eine denkwürdige Stadt ist, und wenn die Lichter die Stadt erleuchten, scheint es wie eine Explosion für alle Monumente. Bleib ruhig! Ich trinke nur Koteletts und mediterrane Snacks.

 

Emily Laurent fragt:

 

-Was ist mit meinem Sohn Martin? Was wirst du trinken?

 

- Nun, Bälle! Er trinkt Cola oder Saft. Du weißt, dass Martin gerne Musik hört, und ich bin sicher, dass Martin uns an der Bar allein lässt und wegrennt, um die Musiker am Canal Saint Martin zu sehen. Schauen Sie, Cousin, die Zeit dieses Kindes besteht darin, Google zu öffnen und die Geschichten von Kurzgeschichtenautoren zu lesen und Videos auf Tik-Tok zu machen, und hat 4.000 Follower.

 

Emily Laurent sagt:

 

- Also, morgen um 17 Uhr gehen wir wandern und sehen uns diese Bar an.

 

Um 17 Uhr treffen sich die drei im geschäftigen Zentrum der französischen Hauptstadt, als Emily Laurant mit ihrem Auto den Canal Saint Martin überquert. An einer bestimmten Ecke ruft Martin und sagt:

 

-Stoppen! Stoppen! Mutter. Ich sehe meinen Freund Adib aus Afghanistan. Er spielt mit dem Saxophon.

 

Emily Laurent beschwert sich und sagt:

 

-Ich mag es nicht, wenn du in meiner Nähe schreist. Ich mag nicht. Sprich ruhig und geduldig und ich höre zu.

 

Martin sagt:

 

- Es tut mir leid, Mama. Jetzt geh da nochmal durch, ganz langsam. Ich möchte meinen Freund Adib sehen.

 

Der Junge, der Adid Mohamed sieht, steigt aus dem Auto und eilt zu seinem Freund. und fragt:

 

-Wo ist mein Freund Abud?

 

-Er lebt in Kabul. Ich habe erst vor einer Weile mit ihm gesprochen. Er ist momentan traurig, weil ich immer noch kein Geld für seine Beinoperation habe. Aber Abud freut sich über jede Hilfe von Ihnen. Willst du jetzt abud sehen?

 

Martin, sehr traurig über die Nachricht, antwortet:

 

-Trotzdem will ich Abud sehen. Ich muss ihn sehen.

 

Adid antwortet, warten Sie eine Minute, während ich für diese Dame spiele. Einige Zeit verging. Adib fragt den Jungen Martin, welches Lied er hören möchte. Kurzerhand sagt Martin, er würde gerne den Song Summertime Sadness von Alana del Rei hören.

 

Während Adib die Musik spielt, die die Aufmerksamkeit der Franzosen auf sich zieht, sammelt Martin an den auf mehreren Bürgersteigen verstreuten Getränkeständen Geld. Mit viel Sammlung gibt Martin es seinem Freund Adib und er fragt, wie Martin Abud kennengelernt hat.

 

Ich traf Abud in der Kurzgeschichte des brasilianischen Schriftstellers Erasmo Shallkytton, und er sprach viel über Adib Mohamed und sein Bein und das Saxophon. Ich habe es sechs Mal gelesen, weil diese Geschichte echt war und in Kabul passiert ist. Adid ist stolz auf die Geschichte und sagt.

 

- Ich verstehe nicht, wie der Brasilianer in seiner Geschichte so hoch über mich sprach und sogar mein ganzes Leben mit dem Saxophon erzählte. Sehen Sie Martin, Abud auf dem Computer in einer Konferenz mit Ihnen.

 

-Ja stimmt. Ich spreche jetzt mit ihm.

 

sagte Martin.

 

-Ja ich will.

 

Der Junge nimmt den Computer und gibt ihn Martin.

 

- Hallo Abud. Wie geht es dir? Ich bin Martin, ich wohne in Paris. Ich höre mir immer Ihre Geschichte an, sie ist sehr schön beschrieben von dem Brasilianer Erasmo Shallkytton.

 

abud spricht

 

-Sehr gut, dass es Ihnen gefallen hat. Ich kann nicht laufen, mein Bein ist an zwei Stellen gebrochen.

 

Martin fragt:

 

-Wie hole ich Sie ab und führe Ihre Operation durch?

Abud sagt mit traurigem Gesicht.

 

 

ERASMO SHALLKYTTON
Enviado por ERASMO SHALLKYTTON em 06/02/2023
Reeditado em 06/02/2023
Código do texto: T7712907
Classificação de conteúdo: seguro
Copyright © 2023. Todos os direitos reservados.
Você não pode copiar, exibir, distribuir, executar, criar obras derivadas nem fazer uso comercial desta obra sem a devida permissão do autor.