Brasilianesch Lambada - Gejäiz ass fort

 

1976 huet de berühmte Museker a Sänger vu Pará, Pinduca, eng Versioun mam Titel Lambada (wéi Sambão) mat der Nummer 6 op der LP erausbruecht. Wéi bekannt, war et dat éischt Lidd an der Geschicht vun brasilianesche populär Musek.

 

No Joere vu Succès an Explosioun vun dësem Musical am Nordosten Regioun a gewannen Kraaft uechter d'Südregioun. A schlussendlech huet d'Musek bis haut d'Danzakademie gewonnen. Erfolleg ronderëm d'Welt war d'Verantwortung vu franséische Geschäftsleit.

 

Sécher ass, datt franséisch Geschäftsleit an Lambada Musek investéiert hunn, souwéi seng Sängerin, déi brasilianesch Sängerin Loalwa Braz Vieira, Chef vun der musikalescher Grupp KAOMA. Op dës Manéier huet d'KAOMA Group 1989 säin Erfolleg " Chorando se foi. D'Lambada, déi dat Joer an Europa gestart gouf, war erfollegräich an Europa selwer an op anere Kontinenter.

 

Franséisch Geschäftsleit hunn sech dem bolivianesche Rhythmus "Clorando se foi" ugepasst, et gouf deemools dee gréissten Hit an der musikalescher Welt. Op der ganzer Welt gouf d'Lambada e grousse Succès a war a kuerzer Zäit a Filmer a praktesch allen Auditoriumsprogrammer präsent, souguer a Seefoperen. Et war Zäit fir déi grouss Concoursen a Shows. De Besoin fir d'Show huet d'Dänzer gemaach fir Choreographien, Wendungen an Akrobatik am Rhythmus vun der Lambada ze kreéieren.

 

 

1985 decidéiert d'Loalwa Braz Vieira no der Brésil en Fête Show am Palais des Sports zu Paräis ze liewen. An datt no engem Concours fir e Sänger fir eng Lambada-Grupp ze wielen, de Loalwa an d'Band Kaoma bäigetrueden ass, eng Grupp déi vun 1989 bis 1998 gedauert huet, wéi se hire leschten Album an Europa erausbruecht huet. De Loalwa huet ni opgehalen a weider op portugisesch sangen, weider de Rhythmus duerch d'Welt vun der Lambada ze huelen.

 

 

De Loalwa huet dräi Lidder fir d'Filmindustrie komponéiert a gesongen; zwee Lidder am Film Le Roi Desperados - produzéiert vum franséischen Televisiounsstudio - a mam London Philharmonic Orchestra gespillt, am Soundtrack vum Film Dis-moi oui; Regie vum Alexandre Arcady a mat Musek vum Philippe Sarde.

 

Hien huet seng Solokarriär gefollegt an huet och seng Firma Braz Brasil Produções geleet, gewidmet fir d'Verbreedung vu brasilianesche Konscht iwwer Kontinenter. 2011 huet hien en neie Soloalbum erausbruecht, Ensolado, mat der Participatioun vu Kënschtler aus Afrika, der Karibik a Latäinamerika. Wéi hien op Paräis geplënnert ass, huet hien e Fransous begéint, mat deem hien zwee Kanner hat.

 

Nodeem e puer Joer an Europa gelieft huet, huet de brasilianesche Sänger Loalwa decidéiert zréck a Brasilien zréckzekommen an huet e Gaaschthaus zu Saquarema, an der Lagos Regioun, zu Rio de Janeiro opgemaach.

 

An de fréie Stonnen vum 19. Januar 2017 sinn d'Banditen de Bauerenhaff agefall fir en Iwwerfall auszeféieren, deen de Loalwa probéiert huet ze stoppen. An der Aktioun huet si fir Hëllef gejaut, e puer Mol wat vun de lokale Mataarbechter héieren huet, awer d'Krimineller konnten flüchten, an d'Sängerin an hiren eegenen Auto geholl. D'Police gouf informéiert, huet d'Sich ugefaang an huet de Kierper am gebrannten Auto de Moien vum selwechten Dag, op Estrada da Barreira, am Distrikt Bacaxá fonnt. Police Informatioun weist datt:

 

"D'Plainte, déi zu der Iwwerzeegung gefouert huet, huet uginn datt d'Sängerin an der Wiertschaft geschlof huet, wéi déi dräi an d'Schlofkummerdier agebrach sinn an hatt mat Bengel attackéiert hunn, Messerschlag, Kick, Stëfter an hänke se, während d'Loalwa ëm Hëllef geruff huet." A säi Kierper gouf a sengem Auto verkoolt fonnt.

Dem Loalwa seng Stëmm wäert fir ëmmer blénken wou hien ass, an de Lambada wäert säin Numm iwwer d'Hallefkugel droen.

 

Beim Erwächen vu Kick a Punches, huet de Loawa e puer Mol fir Hëllef gejaut. Seng Gejäiz a Gejäiz konnt net Fräiheet kréien. An esou, Chorando se Foi, eise Lambada Sänger.

 

An hirem eegenen Auto verbrannt, ass d'Stëmm vun der brasilianescher Lamba roueg gefall an der Moan vu Péng, datt nëmmen e Brasilianer d'Tiefe kennt, déi d'Séil erreecht, a kräischen et war fort.

 

 

 

 

 

 

 

 

ERASMO SHALLKYTTON
Enviado por ERASMO SHALLKYTTON em 23/03/2023
Reeditado em 23/03/2023
Código do texto: T7747200
Classificação de conteúdo: seguro
Copyright © 2023. Todos os direitos reservados.
Você não pode copiar, exibir, distribuir, executar, criar obras derivadas nem fazer uso comercial desta obra sem a devida permissão do autor.