BININDITO GORONANTE EM :PROCURANDO O POKEMON

MUIE, CORR CA QUI U NOSSO FIO TA FICANO DOIDO.

-QUE QUI FOI AGORA HOMI DI DEUS,OCE AGORA TA IMPRICANO CO MININO UAI ?

_POS ANTAO, NUM E QUI ELI AGORA TA ANDANO PELA CAS PERCURANU

ARGUMA COISA, INTE PRU DIBACHU DA MESA, INTE DIBAXU DA CAMA UAI?

CHI, DANO SI ELI AGORA TA LA NU QUINTAR CAQUEL TAR DI CELULARI NA MAO, INTE DENTRU DU GALINHERO,PERCURANO NUN SEI U QUE.

-E MIO CHAMA U PAST0, ESS MININU TA PERSUIDU, ADONDI JA SI VIU UMA COIS DESSA ?

-EITA HOMI INGUINORANTI,OCE NUM SABI QUI AGORA TUDU MUNDU TA PERCURANO ES TAR DI PURQUEMAO ?

-QUI NEGOSSO E ESS DI PORQUEMAO MUIE ?

- E UM BICHIN QUI EIS INVENTARU LA NU TAR DI CELULAIRE, QUI AGORA EIS TEM QUI INCONTRA.

-MUIE, OCE NUM SI ALEMBRA DAQUEL BICHIN Q'UEIS VIVIA DANU CUMIDINHA TODA HORA, POR MODI U BICHIN NUM MORRE ?

-NEM MI FALA DAQUELA PORCARIA QU'EIS VIVIA CARREGANU PRA LA I PRA CA, INTE LEVAVA PA ISCOLA ,I DIZ ?EIS QUI INTE A PORFESSORA TOMEM TINHA LA U TAR BICHIN ?

-EITA QUI ES MUNDU TA VIRADU. ISTRUDIA U RADIU DEU QUI INTE ARGUEM QUA'S FOI ATORPELADU, DIZ QUI U TAR DU BICHIN TAVA LA NU MEI DA RUA I UM MININO FOI LA PEGA ELE I ENTRO NA FRENTI DU CARRU.

QUE SABE DUMA COISA ?

IEU NUM VO CHAMA U PASTO E COISA NINHUMA.

IEU VO E LASCA U CORU DES MININU NO RABU DU TATU.

E COISA QUI EIS INVENTA QUI SO UMAS REIADAS POR MODI CABA

QUESSAS MALUQUICE.

- CUIDADO HOMI, OIA US DIRITO HUMANU HEM ?

ANESIO SILVA
Enviado por ANESIO SILVA em 05/08/2016
Código do texto: T5719998
Classificação de conteúdo: seguro