"" GALEGOS ""

...recebi um e-mail de uma amiga, dizia sobre o pintor Alma-Tadema...que eu nos altos dos meus 66 bem vividos nunca tinha ouvido falar...muito menos visto nada de suas pinturas...que pena!!! perdi tempo nao sabendo nada sobre ele..e ao abrir o e-mail fiquei deslumbrado com as belezas das pinturas e la' fui eu internet afora pesquisar sobre este Alma que tinha uma alma danada de bonita, e nem sei porque, acho que de tanto '' fussar'' na net acabei caindo na Wikipedia em galego....galego?...que '' coisa'' e' esta? que lingua e' esta? parece portugues, nao parece espanhol, e fui ver, ler e xeretar na net agora sobre '' galegos'' , eu sabia que existiam os galegos,

'' limoes galegos'' deliciosos limoes, chamamos algumas pessas de galegos ou galegas...mas que interessante!!!!

Galegos...um povo com uma lingua portuguesa com certeza e com suas variacoes...que coisa!!!, que coisa bonita, linda, ahhhh agora encanei...e la' vou eu buscando, pesquisando, querendo saber tudo e tudo mesmo...que muito ainda e' pouco quando se trata de saber....e aconselho que facam o mesmo, 'a aqueles que gostam, amam, assim como eu, estas coisas da lingua portuguesa...la' vou eu, vamos tambem?...naveguem na internet, que navegar e' preciso e viver tambem e'...e muito....e la' vamos nos!!!!

======== nao posso trazer tudo em ''galego'' para ca'...mas este foi o meu primeiro acesso em galego...leiam e vejam que interessante...

Parabéns a todos os colaboradores da Galipedia, o 14 de xuño acadáronse os 60.000 artigos! Moitas grazas. Máis información...

Lawrence Alma-Tadema

Na Galipedia, a Wikipedia en galego.

Ir a: navegación, procura

As rosas de Heliogábalo de Alma-Tadema, 1888Lawrence Alma-Tadema (Dronrijp 1836 - 1912) pintor británico de orixe holandesa.

Estudou en Antuerpen, en 1869 trasladouse a Inglaterra e fíxose coñecido ao pintar semiespidos inseridos en ambientes da Grecia clásica, Roma e Exipto. En 1873 adopta a nacionalidade británica.

Artigo nos seus primeiros pasos. Este artigo relacionado cunha personalidade é, polo de agora, só un bosquexo. Traballa nel e contribúe a que a Galipedia mellore e medre. Existen igualmente outras biografías que precisan de revisión e nos que posibelmente tamén poidas contribuír.

Traído desde "http://gl.wikipedia.org/wiki/Lawrence_Alma-Tadema"

Categorías: Personalidades en progreso | Personalidades da pintura

O Pai Nosso,

Português:

Pai Nosso que estais no Céu, santificado seja o Vosso nome, venha a nós o Vosso reino, seja feita a Vossa vontade assim na Terra como no Céu. O pão nosso de cada dia nos dai hoje. Perdoai-nos as nossas ofensas assim como nós perdoamos a quem nos tem ofendido, e não nos deixeis cair em tentação, mas livrai-nos do mal.

Galego:[14]

Noso Pai que estás no ceo: santificado sexa o teu nome, veña a nós o teu reino e fágase a túa vontade aquí na terra coma no ceo. O noso pan de cada día dánolo hoxe; e perdóanos as nosas ofensas como tamén perdoamos nós a quen nos ten ofendido; e non nos deixes caer na tentación, mais líbranos do mal.

========== falem a verdade..nao e' um encanto esta lingua galega?

Eu fiquei fascinado. Juro que vou pesquisar mais, saber mais sobre este povo que com certeza foram eles que nos presentearam com o delicioso '' limao galego'' o que ajuda a fazer a melhor caipirinha do mundo..huuuuummmmm!!! plac...deliciosa caipirinha..e nem trancinhas, louras ou morenas, precisa ter...adoro caipirinhas...com trancinhas melhor ainda se acompanhadas de uma outra ...loirinha....epa!!! viajei agora...voltei ...galegos? era disso que escrevia...galegos e galegas....me aguardem...adorei o '' seja'' de voces...'' sexa''...

eu conheco '' sexo'', mas o feminino '' sexa '' nao conhecia,...agora conheco, e acreditam?? ...achei do '' peru'', e olhe que o peru que estou pensando combina muito bem com '' sexa''...ou seja....

'' o sexa'' delas...nao combina?....otimo!!!

Sexa? pode uma coisas destas?..e nos portugueses e brasileiros a vida toda falando '' seja''...errado...erradissimo...o correto a partir de agora e' '' sexa''...tenho dito!!!

***********************************

WILLIAM ROBERTO CUNHA
Enviado por WILLIAM ROBERTO CUNHA em 26/06/2010
Código do texto: T2341707