"PREGUNTAS BOÇÁLICAS"!

VÊSÔCÊDIVINHA?

Qualé o ladrãum, prisioneiro, qui inda komanda?

Qualé o ladrãum, quianda a sorto, quinda komanda i eh donu dum istado?

Qualé o paiaço anarfa "genetiku", quidisputô pra disputado i ganhô?

Qualé o paiaço chifrudo, qui vivi no supliço e qué tomá porrada dotro paiaço tamêm, qui disputô pra disputado danu porrahda?

Qualé o disputado, qui prefire jugá bolanarrede, qui ôví bestera, adispoi di siná o pontu? Seraqui ele num puderiah mi nomiah assussessor deli?

Qui kor tem queli corajento, di inda sorrih nu jornah? Ahs droga jah diviatê cabadoquelle, num acha?

Numtê dicumenti, tê deiz dedo e sê meiu macha faiz elah meia tomba os omi? Tumara!

Cumé qui fais paparecê na tevelisião e adespoi ganhá dinheru das kamara dos disputadu?

Cum aumentu dessi na salariu voçê qué sê puliticu, ô médicu? Nestesista?

Qualé o nomi dos qui sobi a rampeira do palaçu? Palacianu?

Cê tá rinu di kê? A besta qui votô e dechacontecê tudistu eh ocê, suah vaca! Adispoi, inda qué dah umadi sofredô?

Quein mandô cê cê ingnorantiu? Fuhi euh puracazo?

Si vira malandru, istuda qui nem eu e faiz bunitu!

________________________________________

Ké me xingah? Tecra fale@drmarcioconsigo.com

(jia tô cum sacu xeio dessa canaiada tuda. Vama Hegitá o brasiu?)