Minha Primeira Carta (My first letter).......*

V.,

Mommy tells to believe in my dreams. She says I have a wonderful future.

I told her that I want to be a big pilot, although my grandmom is afraid of the jat to fall.

But Mommy always speaks that I will be what I want to. So that, I´ve decided that I will be a big scientist and a brave pilot. Don´t you think it´s great ???

I will invent many things to improve things in the world. I´m already training with my toys. You must see what I built today.

Well, I have to study. If I don´t study, I can´t be this guy...

L.

*** This letter is dedicated to my son and his friends. Hope one day, we can see them writing the response to this letter. ***

YOSHIE

aug30th,2002 - 08:32pm

-----------------------------------------

V.

Mamãe me falou para acreditar em meus sonhos. Ela diz que tenho um grande futuro.

Eu lhe contei que quero ser um grande piloto, apesar da vovó ter medo do jato cair...

Mas mamãe sempre fala que serei o que quiser ser. Então decidi que serei um grande cientista e um piloto corajoso. Não acha isso fabuloso?

Vou inventar coisas para melhor as coisas do mundo. Já estou treinando com meus brinquedos. Você precisava ver o que construí hoje.

Bom, tenho que estudar , se não estudar, não poderei ser este cara.

L.

***Esta carta é dedicada para meu filhos e seus amigos. Espero um dia poder ver a resposta a esta carta.***

Yoshie

30ago2002

YOSHIE FURUKAWA
Enviado por YOSHIE FURUKAWA em 04/07/2010
Reeditado em 14/04/2019
Código do texto: T2356905
Classificação de conteúdo: seguro
Copyright © 2010. Todos os direitos reservados.
Você não pode copiar, exibir, distribuir, executar, criar obras derivadas nem fazer uso comercial desta obra sem a devida permissão do autor.