Konto de un segundo (en Ladino)

Kreyo ke nesesito de un momento. Una persona nunka olvida kuando oyie una palavra yena de alegria i onor. Tengo ozadia de avlar sobre o ke se paso ayi en un segundo. Una mirada sobre todos ke kaminan aserka de la estasion de benzin... Estoy en mi araba...

— ¡Buenos dias! La vida es muy ermozika. ¿No kreye?

Akeyas palabras se kedaran komo lumbre en mi korason...

— ¿Kuanto de benzir?

— Un segundo...

Bushko mi moneda para pagar el benzir, mientres miro todo ke pasa en una mirada. Las djentes: hay muchas diferensioas... No les konosiya i nunka oyi nada d’akeyos sujetos ke kaminavan por la kaye. Akeyas figuras son deskonosidas: sus kualidades o kaji defektos. No se si eyas son buenas, malas, ke sufrimientos o alegrias eyas tubieron o van a tener... Solamente un sedakero sonrei i mirame a mi... Bevlina en mis ojos son los sonidos de las bozes ke oigo mientres los bruidos eksternos... Ke kaminos akeyos pies sinten... ¿Ken dezea oizar los mismos kaminos i konduzirse por eyos, espartindo solamente el golor del vino kolorado de la vida, ensenyando a sonyar i sonreir komo ken beve un bokal de vino, ensenyando a kaminar komo un desfile delante de todos ke son siegos sin la vedra del lumbre de la vela ke se akaba lentamente? ¿Porke no miran el lumbre ke si keda adelantre de eyos?

¡Ensupito miro un djesto! Naturalmente me kedo ande todo empeso en un segundo...

— ¡Eskuza! Nesesito de un poko de benzir...

— ¿Kuanto de benzir?

Kieto, solamente penso: la vida es muy ermozika i dezeo solamente el golor del vino kolorado de la vida komo si estubiera en una estasion de vino, el benzin de la vida, i bever de su lumbre komo ken ha bevido un bokal de vino lentamente i kamina sin pedrer el elikibrio sovre la mirada de una vela yena del lumbre de todos los dias...

Carlos Maciel CJMaciel
Enviado por Carlos Maciel CJMaciel em 30/06/2018
Reeditado em 30/06/2018
Código do texto: T6377986
Classificação de conteúdo: seguro
Copyright © 2018. Todos os direitos reservados.
Você não pode copiar, exibir, distribuir, executar, criar obras derivadas nem fazer uso comercial desta obra sem a devida permissão do autor.