QUE EFEITO TEM O FINGIMENTO? (mult idioms)

QUE EFEITO TEM O FINGIMENTO?

"Fingir que odeia ou que ama é tentar retroagir ao tempo anterior à declaração de ódio ou de amor, ou seja, é um comportamento falso, ignorado por quem sabe da verdade. É uma máscara transparente" (Eliozani Miranda Costa, 18-10-2013)

PRETENDING THAT HAS THE EFFECT?

"Pretend that you love or hate is trying to backdate the time preceding the declaration of hate or love, or is a false behavior, ignored by those who know the truth.'s A transparent mask" (Eliozani Miranda Costa)

แสร้งทำเป็นว่ามีผลกระทบ?

"แกล้งว่าคุณรักหรือเกลียดก็พยายามที่จะ backdate เวลาก่อนการประกาศของความเกลียดชังหรือความรักหรือเป็นพฤติกรรมเท็จปฏิเสธโดยผู้ที่ทราบความจริง. 's หน้ากากโปร่งใส" (มิแรนดาคอสตา Eliozani)

Voorgee dat die uitwerking het?

"Verbeel jou dat jy liefde of haat is besig om die tyd voor die verklaring van haat of liefde te terugwerkende krag, of 'n valse gedrag, geïgnoreer word deur diegene wat die waarheid ken 's 'n deursigtige masker." (Eliozani Miranda Costa)

Pretender que tiene el efecto?

"Pretender que amas u odias trata de retrotraer el tiempo anterior a la declaración de odio o el amor, o es un comportamiento falso, ignorado por aquellos que conocen la verdad. 'S Una máscara transparente" (Eliozani Miranda Costa)

VORTÄUSCHT, welche bewirkt?

"Angenommen, Sie oder hassen wird versucht, die Zeit vor der Erklärung des Hasses oder Liebe zurückdatieren, oder ist eine falsche Verhalten, ignoriert von denen, die die Wahrheit wissen. 'S eine transparente Maske" (Eliozani Miranda Costa)

التظاهر بأن له تأثير؟

"نتظاهر أن تحب أو تكره تحاول بأثر رجعي الوقت التي سبقت إعلان الكراهية أو الحب، أو هو سلوك كاذبة، وتجاهلت من قبل أولئك الذين يعرفون الحقيقة. 'ق قناع شفاف" (Eliozani ميراندا كوستا)

効果があることをふり?

"あなたが好きか嫌いなふり憎しみや愛の宣言の前に時間をバックデートしようとしている、または虚偽の動作であり、真実を知っている人では無視されます。の透明マスク"(Eliozaniミランダコスタ)

FINGE che abbiano l'effetto?

"Fai finta che si ama o si odia sta cercando di retrodatare il tempo che precede la dichiarazione di odio o amore, o è un falso problema, ignorato da coloro che conoscono la verità. 'S Una maschera trasparente" (Eliozani Miranda Costa)

מעמיד פנים שיש לו השפעה?

"העמד פנים שאתה אוהב או שונא אותו מנסה לייחס את הזמן שקדם להכרזה של שנאה או אהבה, או שהתנהגות שקרית, התעלמות מצד אלה שיודעים את האמת. של מסכה שקופה" (Eliozani מירנדה קוסטה)

Giả vờ rằng CÓ HIỆU LỰC?

"Cứ cho rằng bạn yêu hay ghét đang cố gắng lùi lại thời gian thời gian trước tuyên bố của sự thù ghét hay tình yêu, hay là một hành vi sai, bị bỏ qua bởi những người biết sự thật. 'S Một mặt nạ trong suốt" (Eliozani Miranda Costa)

Делая вид, что имеет эффект?

"Представьте себе, что вы любите или ненавидите пытается задним числом время, предшествующее декларации ненависти или любви, или ложное поведение, игнорируется теми, кто знает правду. С прозрачной маской" (Miranda Eliozani Costa)

DOEN ALSOF DAT HET EFFECT HEEFT?

"Doe alsof je liefde of haat is proberen om de tijd voorafgaand aan de verklaring van haat of liefde met terugwerkende kracht, of is het een valse gedrag, genegeerd door degenen die de waarheid kennen. 'S een transparant masker" (Eliozani Miranda Costa)

விளைவை ஏற்படுத்துவதாக உள்ளது என பாசாங்கு?

"உன்னை காதலிக்கிறேன் அல்லது வெறுக்கிறேன் என்று ப்ரீடெண்ட் வெறுப்பு அல்லது அன்பு அறிவிப்பு முந்திய நேரம் backdate முயற்சி, அல்லது ஒரு தவறான நடத்தை என்பது உண்மை தெரியும், அந்த புறக்கணிக்கப்படுகிறது. 'கள் ஒரு வெளிப்படையான மாஸ்க்" (Eliozani மிராண்டா கோஸ்டா)

假装有效果吗?

“假装你爱或恨,试图追溯仇恨或爱的宣言前的时间,或者是一个虚假的行为,忽略那些谁知道事情的真相。”一个透明的面具“(米兰达Eliozani哥斯达黎加)

Simulans se habet vim?

"Simulare te diligunt vel oderunt conatur backdate tempus praecedens Declarátio odio aut amore aut falsa sit moribus, neglecta ab iis qui cognoverunt veritatem. 'S diaphanum larva" (Eliozani Miranda Costa)

ETKİSİ HAS gibi yapmaya?

"Seni seviyorum ya da nefret gibi davran nefret ya da aşk ilanı önceki zaman geriye dönük uygulanması çalışıyor, ya da yanlış bir davranıştır, gerçeği bilenler tarafından yok sayılır. 'In şeffaf bir maske" (Eliozani Miranda Costa)

Роблячи вигляд, що має ефект?

"Уявіть собі, що ви любите або ненавидите намагається заднім числом час, що передує декларації ненависті або любові, або помилкове поведінка, ігнорується тими, хто знає правду. З прозорою маскою" (Miranda Eliozani Costa)

פּריטענדינג אַז האט די ווירקונג?

"פאַרהיטן אַז איר ליבע אָדער האַס איז טריינג צו באַקדייט די צייַט פּריסידינג די דעקלאַראַציע פון האַס אָדער ליבע, אָדער איז אַ פאַלש נאַטור, איגנאָרירט דורך די וואס וויסן די אמת. 'ס א טראַנספּעראַנט מאַסקע" (עליאָזאַני מיראַנדאַ קאָסטאַ)

BERPURA-PURA YANG MEMILIKI PENGARUH?

"Berpura-pura bahwa Anda cinta atau benci sedang mencoba untuk backdate waktu sebelum deklarasi kebencian atau cinta, atau merupakan perilaku palsu, diabaikan oleh orang-orang yang mengetahui kebenaran. 'S A transparan mask" (Eliozani Miranda Costa)

FEIGNANT qui a pour effet?

"Imaginez que vous aimez ou détestez essaie d'antidater l'époque précédant la déclaration de la haine ou l'amour, ou est un faux comportement, ignoré par ceux qui connaissent la vérité. D 'un masque transparent" (Eliozani Miranda Costa)

Léo Nardo WebSniper Music
Enviado por Léo Nardo WebSniper Music em 18/10/2013
Código do texto: T4531050
Classificação de conteúdo: seguro
Copyright © 2013. Todos os direitos reservados.
Você não pode copiar, exibir, distribuir, executar, criar obras derivadas nem fazer uso comercial desta obra sem a devida permissão do autor.